نمایندگی بیمه ایران تهران

مقالات و توضیحات در مورد خدمات بیمه ایران

نمایندگی بیمه ایران تهران

مقالات و توضیحات در مورد خدمات بیمه ایران

مقالات بیمه ایران شامل خدمات و معرفی رشته های بیمه ای
معرفی نمایندگان بیمه ایران در تهران
معرفی و پاسخ به سوالات بیمه ای

  • ۰
  • ۰

بیمه مسئولیت حرفه ای سردفتران از زیرشاخه های بیمه مسئولیت ایران بوده ، که به موجب آن شرکت بیمه ایران متعهد می شود تا خسارت های مالی ناشی از مسئولیت سردفتران و دفتریاران را در قبال مشتریان جبران نماید.

هیچ انسانی از اشتباه مبری نبوده و ممکن است به دلایل مختلفی در حرفه ، شغل و یا مراحل زندگی خود دچار اشتباه شود که می بایست مسئولیت اشتباه خود را پذیرفته و در جهت جبران آن بکوشد. این امر برای سردفتران و دفتریاران دفاتر ثبت اسناد رسمی نیز صدق می کند. ممکن است سردفتران بر اثر اشتباه ،غفلت ، سهل انگاری یا انجام تخلفات غیر عمد ، باعث متضرر شدن مشتری گردند . و می بایست زیان وارد شده به مشتری را جبران نماید. البته به شرطی که احراز مسئولیت بیمه گزار برای شرکت بیمه مشخص شود . که برخی مواقع و بسته به شرایط ، این امر بر اساس حکم مراجع قضایی صورت خواهد گرفت.

به طور مثال ، اگر دفتردار اسناد و مدارک رسمی ، در هنگام ثبت جزئیات یک واحد آپارتمان در سند ، به طور سهواً پارکینگ را ثبت نکند ، باید این زیان مالی وارد شده به خریدار ملک را جبران نماید. پس اگر دفتردار تحت پوشش بیمه مسئولیت حرفه ای سردفتران باشد، دیگر نگرانی در مورد این موضوع نخواهد داشت. شرکت بیمه از طرف وی ،  به جبران خسارت  وارده تا سقف تعیین شده در بیمه نامه ، خواهد پرداخت.

 

بیمه مسئولیت حرفه ای سردفتران

 

استثنائات در بیمه نامه مسئولیت سردفتران

بیمه مسئولیت حرفه ای سردفتران ، همانند دیگر بیمه  ادامه مطلب...


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نوشته های مرتبط :

بیمه بدنه

بیمه بدنه ایران


  • ۹۷/۱۲/۰۹
  • پرهام میرزایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی