نمایندگی بیمه ایران تهران

مقالات و توضیحات در مورد خدمات بیمه ایران

نمایندگی بیمه ایران تهران

مقالات و توضیحات در مورد خدمات بیمه ایران

مقالات بیمه ایران شامل خدمات و معرفی رشته های بیمه ای
معرفی نمایندگان بیمه ایران در تهران
معرفی و پاسخ به سوالات بیمه ای

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت دانلود فیلم

یکی از بخشهای بسیار پر مخاطب در وب سایت های ایرانی سایت های مربوط به دانلود فیلم و سریال می باشند. این سایتها معمولاً تعداد مخاطبان بسیار بالایی را دارند. علاقه افراد به دانلود فیلم و سریال سایت دانلود فیلم را به بزرگترین سایت های ایرانی تبدیل کرده است در این بخش به چند شیوه معمول ایجاد درآمد از این وب سایت ها می پردازیم.

  1.  شیوه درآمد اولیه در طراحی سایت دانلود فیلم   قراردادی رسمی مابین سایت و شرکت های ارائه دهنده محصولات فرهنگی است. این شرکتها جهت ارائه فیلم ها به بازار از طریق اینترنت اقدام می کنند. شرکت های تولید فیلم با سایت های فروش فیلم قراردادی را منعقد می کنند. در این قرارداد بخشی از هزینه فروش فیلم به وبسایت ها تعلق می گیرد. این شیوه از فروش فیلم کاملا قانونی بوده و امکان دریافت مجوزهای لازم برای سایت هایی که با این شیوه فعالیت می‌کنند وجود دارد.
  2. فروش فیلم ها قدیمی در سایت های دانلود فیلم، در این شیوه سایت دانلود فیلم با توجه به اینکه فیلم های قدیمی برای فروش نیاز به مجوز ندارند اقدام به تاسیس سایت می کنند. البته فیلم های قدیمی به دلیل عدم رعایت حق کپی رایت در ایران امکان فروش دارند. در واقع فیلم های قدیمی نیز نیاز به مجوز برای فروش خواهند داشت این وب سایت ها معمولاً درآمد کمتری به نسبت سایت های دیگر دارند.
  3. سایت دانلود فیلم خارجی، با توجه به اینکه حق کپی رایت در ایران وجود ندارد و یا شرایط پیگیری مناسبی ندارد بعضی از سایت های دانلود فیلم با ارائه فیلم های خارجی سعی در کسب در آمد خواهند داشت چون حوزه فعالیت این سایت ها در ایران می باشد معمولاً مشکلی از بابت کپی رایت وجود نخواهد داشت
  4.  

مخاطبان در سایت دانلود فیلم

هرچه تعداد مخاطبان در سایت های دانلود فیلم بیشتر باشد درآمد این وب سایت ها نیز افزایش خواهد داشت این افزایش به دلیل امکان دریافت تبلیغات می باشد.

بسیاری از شرکت ها و کسب و کارها برای گسترش فعالیت خود در حوزه اینترنت به سایت های پرمخاطب مراجعه و در این سایت ها تبلیغات خود را درج می کنند. این موضوع باعث می شود مدیران سایت دانلود فیلم به صورت روزانه تلاش در افزایش تعداد مخاطبان داشته باشد.

سایت های دانلود فیلم در خارج از ایران نیز یکی از پولسازترین مشاغل اینترنتی محسوب می شوند اما روند کاری این وب سایت ها با سایت های داخلی متفاوت است وب سایت های خارجی موظف هستند به صورت دقیق حق کپی رایت را برای محصولات خود در نظر بگیرند.

طراحی سایت دانلود فیلم

خرید اپلیکیشن آماده

خرید سایت

خرید اپلیکیشن

اپلیکیشن آماده

 

  • ۹۹/۱۲/۲۶
  • پرهام میرزایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی