نمایندگی بیمه ایران تهران

مقالات و توضیحات در مورد خدمات بیمه ایران

نمایندگی بیمه ایران تهران

مقالات و توضیحات در مورد خدمات بیمه ایران

مقالات بیمه ایران شامل خدمات و معرفی رشته های بیمه ای
معرفی نمایندگان بیمه ایران در تهران
معرفی و پاسخ به سوالات بیمه ای

۲۵ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بیمه بدنه خودرو

بیمه بدنه خودرو از انواع بیمه‌های اتومبیل است. این نوع بیمه برخلاف بیمه شخص ثالث اجباری نیست. اما به دلیل پوشش‌های مناسب و خدمات عالی پس از بیمه شخص ثالث بیشترین شهرت را در میان بیمه‌های اتومبیل دارد. بر اساس قوانین و آیین نامه های بیمه‌ای اتومبیل بیمه بدنه، درحالت پایه خسارات ناشی از برخی خطرات را پوشش می‌دهد. در نتیجه می‌توان با خرید پوشش‌های تکمیلی برای بیمه بدنه خودرو، ریسک حوادث ناخواسته دیگری را که ممکن است پیش آید، پوشش داد. ضمناً طبق قانون جبران برخی خسارات توسط بیمه بدنه غیرممکن است که معمولا این خطرات به ندرت ممکن است که پیش بیاید.

یکی از نکات جالب توجه در بیمه بدنه این است که تنها برای خودروها قابل خریداری نیست، طبق آیین‌نامه‌های بیمه و بنا بر اساس آنچه در واقعیت اتفاق می‌افتد علاوه بر بیمه بدنه خودرو، بیمه بدنه برای هواپیما، کشتی، کِشنده و ... نیز قابل خریداری است.

بیمه بدنه خودرو

بیمه بدنه خودرو بیمه ایران

این نکته حائز اهمیت است که وسایل نقلیه علاوه بر فرسودگی در معرض خطرات و حوادث مختلف غیر قابل پیش‌بینی قرار دارند. این خطرات ممکن است هزینه‌های سنگینی را برای مالک خودرو ایجاد نماید. بیمه بدنه ایران با پیشنهاد بهترین و به‌صرفه‌ترین پوشش‌ها این نوع هزینه‌ها را جبران می‌نماید. پوشش‌های مناسب بیمه بدنه خودرو برای انواع وسایل نقلیه با کارکردهای مختلف نگرانی‌های مالکان آن‌ها را در مورد حوادثی که منجر به آسیب دیدن وسیه نقلیه آن‌ها و ایجاد هزینه‌های مازاد برای جبران خسارت می‌گردد را کاهش می‌دهد یا به‌طور کل از میان می‌برد.

بیمه بدنه خودرو

در بیمه‌ بدنه خودرو، بیمه‌گزار در مقابل پرداخت مبلغی ناچیز به عنوان حق بیمه در صورت آسیب دیدن وسیه نقلیه خود و در محدوده خطرات تحت پوشش مبلغی را به عنوان خسارت دریافت خواهد کرد. در واقع بهتر است بگوییم کلیه مالکان خودرو و یا اشخاصی که خودرو در اختیار آنها می باشد به این بیمه نامه نیاز دارند.به طور کل باید این مطلب را بدانیم که  خودروهایی که جهت پوشش بیمه بدنه ایران معرفی می‌گردند در ابتدا بایستی قابلیت پوشش بیمه بدنه را دارا باشند.

پوشش‌ها در بیمه بدنه خودرو

بیمه ایران با پوشش اصلی بیمه بدنه خودرو، اتومبیل شما را در مقابل خطراتی همچون آتش‌سوزی، سرقت کلی، خساراتی که در جریان نجات و یا انتقال موضوع بیمه به آن وارد شود و ... تحت پوشش قرار می‌دهد و برای داشتن بیمه بدنه‌‍ای که تمامی خطرات احتمالی را تحت پوشش قرار دهد باید از پوشش‌های تکمیلی بهره برد.

خطرات و ریسک‌های تحت پوشش بیمه‌ بدنه خودرو

از محل بیمه بدنه خودرومی‌توان خسارت وارد به وسیله نقلیه را که شامل موارد زیر می‌شود جبران نمود :

1-  حادثه (کلی و جزئی) برخورد خودرو با یک جسم ثابت یا متحرک و یا برخورد اجسام دیگر به خودرو

2-  سقوط یا واژگون شدن خودرو

3-  حریق (آتش‌سوزی، صاعقه، انفجار)

4-  سرقت کلی خودرو

5- هزینه های حمل و نجات خودرو آسیب دیده تا نزدیک‌ترین محل تعمیر حداکثر تا میزان 20 درصد کل خسارت وارده قابل جبران به خودرو.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی و مشاوره بیمه بدنهخودرو با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نمایندگی جنرال بیمه ایران 4576

مشاوره فوری بیمه بدنه خودروایران

تماس

09121063949

021-88177155

پیامک

09391063949

بیمه بدنه خودرو



 

 

 



مطالب مفید:
نمایندگی بیمه ایران تهران
بیمه بدنه ایران
بیمه مسئولیت ایران
بیمه آتش سوزی ایران
نمایندگی بیمه ایران در شرق تهران
نمایندگی بیمه ایران در مرکز تهران
نمایندگی بیمه ایران شمال تهران
تخفیف بیمه بدنه
محاسبه بیمه بدنه
استعلام بیمه بدنه
بیمه بدنه قسطی
پوشش‌های تکمیلی بیمه بدنه

 

  • پرهام میرزایی
  • ۰
  • ۰

دریافت خسارت بیمه بدنه

بیمه بدنه ایران یکی از بهترین شرکت‌ها در پرداخت خسارت در زمان بروز حادثه است.امروزه بروز حادثه اجتناب‌ناپذیر است و نمی‌توان از خسارات احتمالی جلوگیری کرد اما می‌توان با بیمه بدنه آرامش خیال را به دارندگان وسایل نقلیه اهدا کرد تا در زمان ظهور خسارت حداقل درگیر تامین مالی برای جبران خسارت وارده برنیایند. خسارت بیمه بدنه  به دوصورت کلی وجزئی صورت می‌گیرد.

خسارت بیمه بدنه در حالت کلی

خسارت به صورت کلی، زمانی اتفاق می افتد که خودرو به کلی ازبین رفته باشد. خودرو در دو حالت دچار خسارت کلی می شود:

1-خودرو در اثر حوادث به نحوی آسیب ببیند که مجموع هزینه های تعمیر وتعویض قسمت های آسیب دیده به همراه هزینه های نجات 75% از قیمت خودرو در روز حادثه بیشتر باشد که بیمهخسارت بیمه بدنه وارد شده را به صورت کلی پرداخت می نماید.

2- در صورت سرقت خودرو و در شرایطی که  حداقل تا 60 روز پس از سرقت  خودرو پیدا نشود بیمه خسارت بیمه بدنه را پرداخت می نماید.

خسارت بیمه بدنه

 

خسارت بیمه بدنه در حالت جزئی

خسارت بیمه بدنه جزئی زمانی اتفاق می‌افتد که یکی از دو حالت بالا برای خودرو پیش نیامده باشد و خودرو قابل تعمیر و استفاده مجدد باشد. درواقع خسارت جزئی نیز همان هزینه دستمزد وتعمیرخودرواست که دوباره به حالت اول برگشته و مورد استفاده قرار بگیرد. پوشش‌های تکمیلی مناسب در جبران این نوع خسارت‌ها نقش عمده و به‌سزایی را ایفا می‌کنند.

خسارت بیمه بدنه غیر قابل پوشش

در مجموع خسارت بیمه بدنه که طبق قوانین بیمه بدنه توسط شرکت پوشش داده نمی‌شوند، شامل خسارت هایی است که در اثر ریسک های زیر بوجود آید:

1-شورش، جنگ،اعتصاب

2-خسارت عمدی که توسط راننده خودرو به اتومبیل وارد می‌شود

3-تعقیب و گریز از پلیس

4-رانندگی بدون داشتن گواهینامه

5-استفاده از مشروبات الکلی در زمان رانندگی

نحوه تعیین وپرداخت خسارت بیمه بدنه :

پس از اعلام خسارت توسط بیمه‌گزار به یکی از مراکز پرداخت خسارت بیمه، مقدار خسارت توسط کارشناس بیمه بدنه تعیین می گردد و میزان خسارت بر اساس خسارت کلی و جزئی تعیین می شود.

نهایتا پس از تکمیل پرونده و طی مراحل قانونی در سریع‌ترین زمان ممکن خسارت وارده به بیمه‌گزار یا ذی‌نفع بیمه‌نامه پرداخت می‌گردد.

 

خسارت بیمه بدنه

نمایندگی جنرال بیمه ایران4576

ارائه‌دهنده خدمات بیمه بدنه ایران




مطالب مفید:
نمایندگی بیمه ایران تهران
بیمه بدنه ایران
بیمه مسئولیت ایران
بیمه آتش سوزی ایران
نمایندگی بیمه ایران در شرق تهران
نمایندگی بیمه ایران در مرکز تهران
نمایندگی بیمه ایران شمال تهران
تخفیف بیمه بدنه
محاسبه بیمه بدنه
استعلام بیمه بدنه
بیمه بدنه قسطی
پوشش‌های تکمیلی بیمه بدنه

 

  • پرهام میرزایی
  • ۰
  • ۰

محاسبه بیمه بدنه

بدون شک بیمه بدنه  یکی از اصلی ترین سرمایه های ما ایرانیان را در برابر خطرات و بلایا بیمه کرده و اطمینان خاطر حاصل از آن موجبات آرامش ما را فراهم می‌کند. از نرخ بیمه بدنه  به دو صورت سنتی و آنلاین می‌توان مطلع شد. در روش سنتی با مراجعه و یا تماس با نمایندگی‌های بیمه محاسبه بیمه بدنه انجام می‌شود. در روش آنلاین با استفاده از اینترنت و وب‌سایت‌های بیمه می‌توان با وارد نمودن اطلاعات خودرو و پوشش‌های تکمیلی مورد نظر،محاسبه بیمه بدنه را انجام داده و به نرخ بیمه بدنه دست یافت و حتی می‌توان نرخ پوشش‌ها را کم و زیاد کرده و قیمت‌ها را مقایسه کرد.

معیارهای محاسبه بیمه بدنه

به طور کلی در بیمه بدنه خودروها به چهار دسته کلی تقسیم می‌شوند. این تقسیم‌بندی‌ها شامل سواری، بارکش، اتوبوس و مینی بوس‌های درون شهری، اتوبوس و مینی بوس‌های برون شهری هستند. براساس نوع خودرو، قیمت (روز) خودرو و تعداد سیلندرهای خودرو محاسبه بیمه بدنه انجام می شود، باید به این نکته توجه داشت که خودروهای بالای 20 سال بیمه نمی شوند ( به علت فرسودگی بدنه) و اتومبیل های زیر10 سال نیز اضافه نرخ شامل حالشان نمی گردد در نتیجه طبق تعرفه بیمه بدنه محاسبه می شود،اما از سال11 به بعد هر سال 5% اضافه نرخ بیمه بدنه شامل بیمه بدنه خودروها می‌شود.

محاسبه بیمه بدنه

بازدید اولیه از اتومبیل:

راه دیگر اثبات قابلیت پوشش بیمه بدنه برای اتومبیل‌های معرفی شده، کارشناسی بازدید اولیه از وسیله نقلیه معرفی شده توسط کارشناس مورد تأیید شرکت بیمه است که کارشناس مزبور باید دارای مجوز کارشناسی بازدید اولیه و کد اختصاصی بوده و گزارش مربوطه را جهت صدور بیمه بدنه ایران تهیه نماید.

پوشش های فرعی یا تکمیلی بیمه بدنه  :

پس از محاسبه بیمه بدنه و اعلام  نرخ پایه بیمه بدنه انتخاب پوشش‌های تکمیلی مناسب نقش به‌سزایی در قیمت نهایی بیمه نامه دارد.بیمه گزار بیمه بدنه با انتخاب هرکدام از پوشش های تکمیلی زیر و نهایتا پرداخت حق بیمه مربوطه می‌تواند از مزایای پوشش های انتخاب شده بهره مند گشته و در زمان بروز حادثه، خسارت‌ آن را دریافت نماید.

این پوشش‌های تاثیر گزار در محاسبه بیمه بدنه عبارتند از:

1-  بلایای  طبیعی : خسارت های ناشی از سیل ، زلزله و آتشفشان
2-  شکست شیشه به تنهایی و به عللی غیر از خطرات اصلی
3- غرامت عدم استفاده از وسیله نقلیه درمدت تعمیرات
4- خسارت های وارده در اثر پاشیده شدن رنگ ، اسید و سایر مواد شیمیایی روی بدنه اتومبیل بیمه شده
5- خسارت ناشی از کشیدن میخ و سایر اشیاء تیز و مشابه روی بدنه موضوع بیمه
6-  پوشش خارج از کشور : تحت پوشش بیمه قرار گرفتن خودرو در خارج از مرزهای کشور
7- افزایش قیمت خودرو بر اثر نوسانات قیمت در سال بیمه ای
8-  سرقت لوازم خودرو که خود بر دو نوع است :
1-8 سرقت لوازم جزیی
2-8 سرقت کلیه لوازم خودرو

استفاده از تخفیف‌ها در بیمه بدنه :

با توجه به مطلب فوق حاسبه بیمه بدنه  صورت گرفته و در نهایت نماینده بیمه می‌تواند با استفاده از تخفیف‌های متعددی که بیمه بدنه برای بیمه‌گزاران محترم در نظر می‌گیرد نرخ بیمه بدنه را کاهش داده و بیمه بدنه را با قیمت و شرایط مناسب در اختیار بیمه‌گزار قرار دهد.

برای محاسبه بیمه بدنه و اطلاع فوری از تخفیات با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

محاسبه بیمه بدنه

نمایندگی جنرال بیمه ایران4576

محاسبه فوری بیمه بدنه ایران

تماس

09121063949

021-88177155

پیامک

09391063949




مطالب مفید:
نمایندگی بیمه ایران تهران
بیمه بدنه ایران
بیمه مسئولیت ایران
بیمه آتش سوزی ایران
نمایندگی بیمه ایران در شرق تهران
نمایندگی بیمه ایران در مرکز تهران
نمایندگی بیمه ایران شمال تهران
تخفیف بیمه بدنه
محاسبه بیمه بدنه
استعلام بیمه بدنه
بیمه بدنه قسطی
پوشش‌های تکمیلی بیمه بدنه

 

  • پرهام میرزایی
  • ۰
  • ۰

بیمه بدنه قسطی

بیمه بدنه قسطی به دلایل متعددی رواج پیدا کرد. اگرچه بیمه به خصوص بیمه بدنه سابقه‌ای دیرینه دارد، با این حال تا چندی پیش گاهی خدمتی اضافی و از روی بی‌نیازی محسوب می‌شد. اما با گذر زمان و با توجه به رشد فرهنگی و اجتماعی در جامعه، نیاز به بیمه بدنه بیشتر احساس می‌شود.  با توجه به این موضوع افراد بسیاری نیاز به این بیمه‌نامه را بیش از پیش احساس کرده و تمایل به خرید بیمه بدنه ایران نشان می‌دهند اما پرداخت هزینه بیمه بدنه به صورت یک‌جا برای آن‌ها مشکل است.

بیمه بدنه قسطی

در بیمه بدنه علاوه بر این‌که شما خطرات اصلی مثل حادثه، آتش‌سوزی و سرقت کلی را تحت پوشش قرار می‌دهید با استفاده از پوشش‌های تکمیلی خیال خود را از بابت هر نوع خطر دیگری آسوده می‌کنید. با پوشش‌های بیمه بدنه ایران اگر در تصادف مقصر باشید خسارت‌های وارده به خودرو شما از طریق این بیمه‌نامه جبران می‌شود و اگر مقصر نباشید اما بیمه‌نامه شخص ثالث فرد مقصر امکان جبران کلیه خسارت‌ها را نداشته باشد، می‌توانید مابقی خسارت را از محل بیمه بدنه خود دریافت نمایید.

با توجه به نکات فوق  بیمه ایران روش‌های گوناگونی از جمله خرید بیمه‌نامه کوتاه مدت و خرید بیمه بدنه قسطی و ... را پیش روی بیمه‌گزاران قرار داده است. لذا با این شرایط و با توجه به ریسک‌ها و خطراتی که بیمه بدنه پوشش می‌دهد، صبرکردن امری باطل به حساب می‌آید و توصیه می‌کنیم هرگونه تاخیر در خرید بیمه بدنه را فراموش کرده و به هیچ عنوان این امر مهم را به تعویق نیندازید.در گذشته فقط کارمندان ادارات و شرکت‌های دولتی، خصوصی و شرکت‌های لیزینگ می‌توانستند از این شرایط بهره ببرند اما بیمه ایران در خدمتی نوین شرایط بیمه بدنه قسطی را فراهم نموده است تا تمامی بیمه‌گزاران محترم بتوانند از آن بهره برده و خودروی خود را بیمه بدنه  نمایند.

بیمه بدنه قسطی

نحوه پرداخت بیمه بدنه قسطی

اگر چه پرداخت نقدی حق بیمه بدنه در شرکت ایران شامل 10 % تخفیف حق بیمه برای بیمه‌گزار می‌شود. با این حال و با توجه به شرایط اقتصادی موجود، بسیاری از بیمه‌گزاران مایل به پرداخت حق بیمه بدنه به صورت قسطی و بهره‌مندی از بیمه بدنه قسطی هستند. بر اساس قوانین بیمه ایران برای بیمه بدنه قسطی، 30 % از حق بیمه به صورت پیش‌پرداخت و مابقی در طول 4 الی 8 ماه به صورت اقساط ماهانه و متوالی باید پرداخت گردد.

برای اطلاع و بهره‌مندی از بیمه بدنه قسطی با مشاوران حرفه‌ای ما در ارتباط باشید.

نمایندگی جنرال بیمه ایران کد 4576

ارائه‌دهنده بیمه بدنه ایران قسطی

09121063949

021-88177155



 

مطالب مفید:
نمایندگی بیمه ایران تهران
بیمه بدنه ایران
بیمه مسئولیت ایران
بیمه آتش سوزی ایران
نمایندگی بیمه ایران در شرق تهران
نمایندگی بیمه ایران در مرکز تهران
نمایندگی بیمه ایران شمال تهران
تخفیف بیمه بدنه
محاسبه بیمه بدنه
استعلام بیمه بدنه
بیمه بدنه قسطی
پوشش‌های تکمیلی بیمه بدنه

 

 

  • پرهام میرزایی
  • ۰
  • ۰

ضرورت استفاده از پوشش‌های تکمیلی بیمه بدنه چیست؟

پوشش‌های اصلی بیمه بدنه شامل حادثه، آتش‌ سوزی و سرقت است که الزاما در بیمه‌نامه بدنه وجود دارد. پوشش‌های تکمیلی بیمه بدنه بنا به انتخاب و شرایط بیمه‌گزار به بیمه بدنه اضافه می‌گردد. در واقع با پرداخت مبلغ اندکی حق بیمه، این پوشش‌ها را از بیمه بدنه دریافت می‌نمایید. پوشش‌های تکمیلی در بیمه بدنه عبارتند از :

پوشش‌های تکمیلی بیمه بدنه

1-پوشش سرقت درجای قطعات و لوازم خودرو در پوشش‌های تکمیلی بیمه بدنه

در صورتی که فقط لوازم خودرو(نه سرقت کلی خودرو) درحال توقف به سرقت برود، سرقت درجا ( جزئی) به حساب می‌آید که جزءخسارات تحت پوشش‌های اصلی بیمه بدنه نمی‌باشد و قابل جبران نیست. برای تحت پوشش قرار گرفتن این خطر، بیمه‌گزار در زمان صدور بیمه بدنه ایران پوشش سرقت درجا را از پوشش‌های تکمیلی بیمه بدنه  برای  لوازم مشخصی مثل رادیو، رینگ، لاستیک و .... درخواست می‌کند که پس از بازدید کارشناس با پرداخت اندکی حق بیمه، پوشش سرقت در جای قطعات و لوازم خودرو نیز تحت پوشش بیمه بدنه قرار می‌گیرد. این نکته حائز اهمیت است که مجموع این لوازم و قطعات جانبی از 20 % کل سرمایه خودرو نباید تجاوز کند.

2-پوشش شکست شیشه به تنهایی در پوشش‌های تکمیلی بیمه بدنه

درصورت درخواست بیمه‌گزار، بیمه بدنه ایران خطر شکست شیشه در اثر تغییر دما، متراکم شدن هوا در داخل خودرو و .... که شامل پوشش‌های اصلی بیمه بدنه نمی‌باشد رابا استفتده از گزینه‌ پوشش‌های تکمیلی بیمه بدنه  تحت پوشش قرار می‌دهد و با پرداخت حق بیمه جزئی انجام می‌شود.

3-پوشش غرامت ایام تعمیرات در پوشش‌های تکمیلی بیمه بدنه

در صورتی که این نوع از پوشش‌های تکمیلی را انتخاب نمایید درزمانی که خودروی شما برای انجام تعمیرات و بازسازی در تعمیرگاه متوقف می‌شود. هزینه ایاب و ذهاب و عدم استفاده از خودرو آسیب‌دیده بر عهده بیمه بدنه است. این نکته حائز اهمیت است که حداکثر تعهدات بیمه بدنه برای این پوشش 30 روز بوده و با تایید کارشناس انجام می‌شود و  همچنین غرامت 3 روز اول به عنوان فرانشیز لحاظ می‌شود.

4-پوشش بلایای طبیعی در پوشش‌های تکمیلی بیمه بدنه

خساراتی که از خطرات ناشی از بلایای طبیعی نظیر سیل، زمین‌لرزه و آتش‌فشان حاصل می‌شوند با درخواست بیمه‌گزار و پرداخت حق بیمه مختصر می‌تواند به عنوان یکی از پوشش‌های تکمیلی بیمه بدنه تحت پوشش بیمه بدنه ایران قرار گیرد.

5-پوشش خطرات ناشی از مواد شیمیایی در پوشش‌های تکمیلی بیمه بدنه

با درخواست بیمه‌گزار و پرداخت اندکی حق بیمه بیشتر خسارات ناشی از اسید، رنگ و مواد شیمیایی بر روی بدنه خودرو با استفاده از پوشش‌های تکمیلی بیمه بدنه می‌تواند تحت پوشش بیمه بدنه ایران قرار بگیرد.

برای انتخاب پوشش‌های بیمه بدنه مناسب و مشاوره حرفه‌ای در امر بیمه بدنه و دریافت تخفیفات ویژه با کارشناسان ما در ارتباط باشید:

نمایندگی جنرال بیمه ایران4576

ارائه دهنده مناسب‌ترین پوشش‌های بیمه بدنه ایران

تماس :  09121063949

          021-88177155

پیامک : 09391063949

 

پوشش‌های تکمیلی بیمه بدنه

 



 

 بخش های پر بازدید:   
نمایندگی بیمه ایران تهران
بیمه بدنه ایران
بیمه مسئولیت ایران
بیمه آتش سوزی ایران
نمایندگی بیمه ایران در شرق تهران
نمایندگی بیمه ایران در مرکز تهران
نمایندگی بیمه ایران شمال تهران
  • پرهام میرزایی
  • ۰
  • ۰

نرخ بیمه ثالث ایران

نرخ بیمه ثالث

نرخ بیمه ثالث به عوامل زیادی بستگی دارد. هر ساله بیمه مرکزی حق بیمه پایه بیمه شخص ثالث را برای گروه‌های مختلف وسائل نقلیه طی جدولی اعلام می‌کند. سپس عوامل مختلف و شرایط خودرو این نرخ را افزایش و یا کاهش می دهد .

نرخ پایه بیمه ثالث بر اساس ارزش ریالی خودرو تعیین می شود که این ارزش برحسب تعداد سیلندر در خودرو محاسبه می گردد :

*خودروهایی که کمتر از 4 سیلندر دارند .

*خودرو هایی که 4 سیلندر دارند .

*خودروهایی که بیشتر از 4 سیلندر دارند .

که به ترتیب هر چه میزان سیلندر کمتر باشد مبلغ نرخ بیمه ثالث کمترمحاسبه می‌گردد .

نرخ پایه بیمه شخص ثالث در سال 1397 نسبت به سال قبل 10 درصد افزایش داشته است و طبق جدول منتشر شده از جانب بیمه مرکزی محاسبه می‌شود :

نرخ بیمه ثالث

عوامل موثر بر نرخ بیمه ثالث :

1-تخفیف عدم استفاده از خسارت

اگر خودروی دارای بیمه ثالث در طول دوره یک‌ساله از خسارت بیمه نامه استفاده نکند، هنگام تمدید بیمه مشمول تخفیف عدم خسارت در محاسبه نرخ بیمه ثالث می شود. این تخیف ها از سال جاری مطابق جدول زیر محاسبه می شوند :

نرخ بیمه ثالث

2-تخفیف سال تولید خودرو

باید پذیرفت که هر چقدر از عمر خودرو می گذرد ریسک احتمال سانحه در آن ها بالا می رود .این اصل در محاسبه بیمه ثالث نیز پذیرفته شده است، به این صورت که اگر سال تولید خودرو از 15 سال بگذرد بابت هر سال 2% به نرخ بیمه ثالث اضافه می‌شود ، البته باید توجه داشت این افزایش حداکثر 10% است .

3-نوع استفاده از خودرو

اگر از خودرو غیر از استفاده شخصی استفاده شود، نوع محاسبه نرخ بیمه ثالث متفاوت می‌باشد، که این تفاوت ها به شرح زیر است :

خودروهای حمل و نقل عمومی داخل شهری 20% افزایش نرخ دارند .

خودرو های حمل و نقل عمومی بین شهری 35% افزایش نرخ  دارند .

خودروهای مورد استفاده حمل بار که بسته به ظرفیت حمل بار افزایش نرخ می یابد .

خودور های امدادی و حامل مواد خاص نیز از قوانین خود درنرخ  پیروی می کنند.

4- تخفیف ارائه شده توسط شرکت بیمه

شرکت بیمه می تواند طبق اختیارات خود و قوانین بیمه مرکزی، تخفیف‌هایی را بر روی نرخ بیمه ثالث  تا سقف 2.5 % اعمال کنند.

نمایندگی بیمه ایران کد 4576

اعلام نرخ بیمه ثالث ایران

09121063949

021-88177155



 بخش های پر بازدید:   
نمایندگی بیمه ایران تهران
بیمه بدنه ایران
بیمه مسئولیت ایران
بیمه آتش سوزی ایران
نمایندگی بیمه ایران در شرق تهران
نمایندگی بیمه ایران در مرکز تهران
نمایندگی بیمه ایران شمال تهران
  • پرهام میرزایی
  • ۰
  • ۰

بیمه مسئولیت ایران


 

انواع بیمه مسئولیت ایران

انواع بیمه مسئولیت ایران

انواع بیمه مسئولیت از جمله رشته های بیمه ای است که به طور مستقیم در تنظیم روابط اجتماعی افراد جامعه، شناخت افراد از حقوق و مسئولیت‌های یکدیگر و تامین امنیت حرفه ای مشاغل و فعالیت‌ها تاثیر گذار می‌باشد .بیمه مسئولیت ایران تأمینی برای اشخاص ثالث در قبال مخاطرات ناشی از فعالیت بیمه گزار می باشد و بیمه گزار با توجه به جبران خسارت از سوی شرکت بیمه ایران در زمان فعالیت خود آرامش واطمینان خاطر کسب خواهد نمود.

با توجه به مسئولیت‌های بی‌شماری که هریک از ما در قبال سایر افراد جامعه داریم می‌توان تعداد بسیار متنوعی ازانواع بیمه مسئولیت ایران را برشمرد اما با توجه به میزان استقبال مردم از انواع نسبتا محدود این نوع بیمه وعدم آشنایی با گونه های دیگر بیمه مسئولیت ایران، نمایندگان بیمه نیز به‌طور معمول تعداد اندکی از این پوشش‌ها را به مردم می فروشند.بیمه ایران در راستای دستیابی به اهداف یاد شده انواع بیمه مسئولیت ایران را درمتنوع‌ترین شکل تهیه وعرضه نموده است.

زیر شاخه ها انواع بیمه مسئولیت ایران عبارتند از:

1-بیمه مسئولیت عمومی

2-بیمه عملیات ساختمانی

3-بیمه تمام خطر پیمانکاران

4-بیمه مسئولیت آتش سوزی

5-بیمه مسئولیت جامع شهرداری

6-بیمه مسئولیت تابلوهای تبلیغاتی

7-بیمه مسئولیت مجموعه های ورزشی

8-بیمه مسئولیت شکارچیان و محیط بانان(زیر رشته مسئولیت عمومی)

9-بیمه مسئولیت رایانه

10-بیمه مسئولیت حیوانات خانگی

11-بیمه مسئولیت مدیران مراکز آموزشی

12-بیمه مسئولیت مدیران اردوها

13-بیمه مسئولیت مستاجر در مقابل موجر

14-بیمه مسئولیت حرفه ای

15-بیمه طرح های خاص



انواع بیمه مسئولیت

 

انواع بیمه مسئولیت

با توجه به مسئولیت‌های بیشماری که هریک از ما در قبال سایر افراد جامعه داریم می توان تعداد بسیار متنوعی از انواع بیمه مسئولیت ایران را برشمرد. شرکت سهامی بیمه ایران، بیمه مسئولیت ایران را درمتنوع‌ترین شکل تهیه و عرضه نموده است. درحال حاضر بیمه مسئولیت ایران با توسعه فعالیت بخش طرح‌های مخصوص، پیشگام در ارائه انواع طرح‌های نوین بیمه ای است و با پرداخت خسارت‌های مختلف به اشخاص، موجب حل و فصل اختلافات افراد جامعه با یکدیگر نیز گردیده است. حسن و برتری بیمه مسئولیت ایران ارائه شیوه های سهل در نحوه پرداخت خسارت و انجام کارشناسی‌های فنی مربوطه می باشد.

بیمه مسئولیت ایران (عمومی)

در انواع بیمه مسئولیت خسارت جانی و مالی وارد به اشخاص ثالث که در اثر فعالیت روزمره فرد یا افراد ایجاد می‌گردد و به‌موجب قانون، عامل زیان مسئول شناخته می‌شوند را بیمه مسئولیت عمومی می‌نامند. بیمه مسئولیت ایران(عمومی) به منظور پوشش این قبیل موارد صادر می‌شوند.

انواع بیمه مسئولیت

انواع بیمه مسئولیت در بیمه ایران

انواع بیمه مسئولیت

انواع  بیمه مسئولیت ایران مشتمل بر زیررشته‌های ذیل می‌باشد که عبارتند از:

ادامه مطلب

 



ممکن است به لینک های زیر نیز علاقه مند باشید:
نمایندگی بیمه ایران تهران
نمایندگی بیمه ایران در شمال تهران
استعلام آنلاین بیمه بدنه ایران ( استعلام اینترنتی فوری)
تخفیف بیمه بدنه ایران
بیمه ثالث ایران
چگونه تخفیف بیمه ثالث را منتقل کنیم؟
  • پرهام میرزایی
  • ۰
  • ۰

بیمه زلزله چیست؟

پوشش‌های بیمه زلزله

بیمه زلزله در واقع  پوشش زلزله دربیمه آتش‌سوزی است. این پوشش در برابر خسارات مالی وارد شده در حادثه زلزله از بیمه‌گزار پشتیبانی می‌کند. این بیمه دربرابر خسارات جانی وارد شده پوششی ندارد و خسارتی تقبل نمی‌کند. در این بیمه می‌توان هم ملک و هم لوازم و اثاثیه آن را بیمه کرد. حتی می‌توان فقط یکی از این موارد را بیمه کرد. برای مثال کسانی که مستأجر هستند می‌توانند فقط لوازم منزل خود را بیمه کنند و ملک را بیمه نکنند.

حال بد نیست بررسی کنیم ببینیم چه عواملی بر نرخ این بیمه نامه  تأثیر می‌گذارد:

  عوامل مؤثر بر نرخ بیمه زلزله

نرخ این بیمه بستگی به ملک و لوازمی دارد که قصد بیمه کردن آن‌ها را داریم. عواملی که بر نرخ بیمه زلزله ساختمان تأثیر می‌گذارند به تفکیک عبارتند از:

بیمه زلزله 

نوع سازه

وظیفه بیمه قبول ریسک حوادث مختلف است. بنابراین هر فاکتور و عاملی که این ریسک را تغییر دهد بر نرخ بیمه مربوطه تأثیرگذار بوده و به‌عنوان یک عامل قابل بررسی مطرح می‌شود. یکی از این عوامل نوع سازه است. ریسک بیمه زلزله و سایر خسارات تحت پوشش بیمه آتش‌سوزی به نوع سازه ملک نیز بستگی دارد. تقسیم‌بندی سازه‌ها در شرکت‌های بیمه عبارت است از:

  1. بیمه زلزله   آجری
  2. بیمه زلزله       فلزی
  3. بیمه زلزله   بتنی
  4. بیمه زلزله     گلی و سنتی

بسته به اینکه ملک مورد نظر از چه جنسی باشد و ریسک خطرات آتش‌سوزی کدام یک از این موارد بیشتر باشد، قیمت بیمه‌نامه نیز بیشتر می‌شود.

بیمه زلزله  
متراژ ملک

یکی دیگر از عوامل مؤثر بر قیمت بیمه زلزله ساختمان ، متراژ ملکی است که قصد بیمه کردن آن را داریم. هر چه ملک بزرگ‌تر باشد، قطعاً خسارت بیشتری متوجه مالک می‌گردد و ریسک بیشتری متوجه بیمه می‌شود. لذا این موضوع این بر نرخ بیمه‌نامه تأثیرگذار خواهد بود.

بیمه زلزله  

هزینه ساخت هر مترمربع بنا

یکی دیگرازعوامل مؤثر بر نرخ بیمه زلزله ساختمان ، هزینه هر مترمربع از بنایی است که قصد بیمه کردن آن را داریم. برای مثال قیمت بیمه‌نامه برای ملکی با هزینه هر مترمربع 1 میلیون تومان با ملکی با هزینه هر مترمربع 4 میلیون تومان تفاوت دارد. هر چه هزینه ساخت هر مترمربع از بنا بیشتر باشد، قطعاً در صورت بروز زلزله خسارت بیشتری به بیمه‌گزار وارد خواهد شد

بیمه زلزله  

ارزش لوازم منزل

درصورتی‌که قصد بیمه کردن لوازم منزل خود را داشته باشیم، ارزش این لوازم نیز بر قیمت بیمه زلزله ساختمان ، تأثیر می‌گذارد.

همان‌طور که گفته شد می‌توان حتی ملک را بیمه نکرد و فقط لوازم منزل را بیمه کرد و خسارات وارد شده بر آن‌ها را در صورت بروز زلزله از بیمه دریافت کرد.

 

نمایندگی جنرال بیمه ایران 4576

استعلام فوری بیمه آتشوزی و زلزله

شماره تماس

09121063949

021-88177155

پیامک

09391063949



ممکن است به لینک های زیر نیز علاقه مند باشید:
نمایندگی بیمه ایران تهران
نمایندگی بیمه ایران در شمال تهران
استعلام آنلاین بیمه بدنه ایران ( استعلام اینترنتی فوری)

نمایندگی بیمه ایران در شرق تهران

نمایندگی بیمه ایران در مرکز تهران

 بیمه ثالث ایران

بیمه بدنه ایران

بیمه مسئولیت ایران

بیمه آتش سوزی ایران



:: برچسب‌ها: بیمه زلزله , نمایندگی بیمه ایران تهران , نمایندگی بیمه ایران در شمال تهران , نمایندگی بیمه ایران در شرق تهران , 

  • پرهام میرزایی
  • ۰
  • ۰

بیمه مسافرتی ایران

بیمه مسافرتی

 بیمه مسافرتی از بیمه‌گزاران در برابر حوادث احتمالی سفر محافظت می‌کند. این بیمه برای اخذ ویزا از بعضی سفارت‌خانه‌ها الزامی است و برای سایر سفارت‌خانه‌ها نیز توصیه می‌شود. با توجه به اختلاف نرخ ارز در کشور ما و اکثر کشورهای خارجی، هزینه‌های درمان در این کشورها بسیار گران است. اگر بیمه‌گزار در صورت بروز حادثه بخواهد هزینه را آزاد پرداخت کند، ممکن است یک سرماخوردگی ساده هزینه‌های سنگینی را برای وی رقم بزند. مشکل بزرگ‌تر می‌تواند این باشد که بیمه‌گزار هزینه درمان خود را همراه نداشته باشد!!!

ضرورت بیمه مسافرتی

تصور کنید چمدان شما که حاوی وسایل ضروری سفر است مفقود شود. مخصوصاً اگر بدون آن وسایل، ادامه سفر دشوار باشد. اگر بیمه مسافرتی داشته باشید، می‌توانید هزینه خسارت مفقود شدن بار خود را از بیمه بگیرید. بنابراین رسیدن به این نتیجه چندان دور از ذهن نیست که این بیمه‌نامه مزایای زیادی برای بیمه‌گزاران ایجاد می‌کند و تهیه کردن آن برای سفرهای خارج از کشور امری حیاتی است.

بیمه مسافرتی

نحوه پیگیری خسارت در محل حادثه

نحوه پیگیری خسارت معمولاً بدین صورت است که موقع بروز حادثه، بیمه‌گزار باید با شماره‌ای که روی بیمه‌نامه‌ی بیمه مسافرتی خود درج شده است، تماس بگیرد؛ نام، شماره بیمه‌نامه و مدت اعتبار آن را بگوید و حادثه اتفاق افتاده را شرح دهد. طبق حادثه‌ای که رخ‌ داده شرکت کمک‌رسان اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

بعضی از شرکت‌های کمک‌رسان این خدمات را ندارند و بیمه‌گزار باید شخصاً خسارت خود را از محل بیمه مسافرتیپیگیری و پرداخت هزینه کند؛ سپس با ارائه صورت‌حساب‌های پرداخت‌شده در سفر، هزینه خسارت‌های تحت پوشش این بیمه‌نامه را از کشور محل اقامت خود دریافت کند.خوشبختانه بیمه ایران در این عرصه پیشگام بوده و تمامی خدمات مورد نیاز را با بهترین شرایط به بیمه‌گزاران محترم ارائه می‌دهد.

نمایندگی جنرال بیمه ایران4576

خدمات ویژه بیمه مسافرتی ایران

تماس

09121063949

021-88177155

پیامک

09391063949



ممکن است به لینک های زیر نیز علاقه مند باشید:
ن

:

 

نمایندگی بیمه ایران تهران

 

نمایندگی بیمه ایران در شمال تهران

 

استعلام آنلاین بیمه بدنه ایران ( استعلام اینترنتی فوری)

 

نمایندگی بیمه ایران در شرق تهران

 

نمایندگی بیمه ایران در مرکز تهران

 

 بیمه ثالث ایران

 

بیمه بدنه ایران

 

بیمه مسئولیت ایران

بیمه آتش سوزی ایران
  • پرهام میرزایی
  • ۰
  • ۰

بیمه مهندسی چیست؟

بیمه مهندسی

بیمه مهندسی تضمین کننده سرمایه در بخش خصوصی و عمومی بوده و رونق چرخه اقتصادی می باشد. این بیمه کلیه‌ افراد ذی‌نفع‌ درط‌رح‌های زیر بنایی‌، عمرانی‌ و صنعتی اعم‌ از صاحبکار، پیمانکار "اصلی‌ و فرعی" و مهندسین‌ مشاور را در صورت‌ بروز حوادث‌ تحت پوشش قرارداده و خسارات‌ مادی‌ مورد بیمه‌ وغرامت‌ ناشی‌ از مسئولیت‌ مدنی‌ دست‌اندرکاران‌ اجرایی‌ در قبال‌ اشخاص‌ ثالث‌ را جبران می‌نماید.

بیمه مهندسی ایران


بیمه مهندسی با ایجاد امنیت خاطر و آرامش روحی، نگرانی ناشی از حوادث ناگهانی و پیش بینی نشده را در اذهان کمرنگ کرده و از این طریق به روان شدن چرخه کار و زندگی کمک می نماید. بدون پشتوانه و حمایت پوششهای بیمه ای ، فعالیت بخشهای مختلف اقتصادی نیز همراه با بیم و عدم اطمینان خواهد بود . با توجه به اینکه یکی از عوامل بنیادی در رشد و توسعه امنیت سرمایه می باشد و این امر نیز بدون وجود بیمه تحقق نخواهد یافت ، شرکت سهامی بیمه ایران با توانائی پذیرش انواع پوشش‌های بیمه ای و با هر سرمایه ، تلاش نموده است تا ضمن ایجاد امنیت در سرمایه گذاری ، گامی موثر در ایجاد خدمت بهتر به بیمه گذاران محترم بر دارد. بیمه مهندسی ایران برای نیل به این هدف در اختیار مردم قرار گرفته است.

انواع بیمه‌های مهندسی

بیمه مهندسی

کالا،ماشین آلات و تجهیزات

این بیمه‌ خسارت‌های فیزیکی، غیرقابل پیش‌بینی و ناشی از حادثه را که در حین اجرای عملیات نصب و یا مونتاژ انواع ماشین‌آلات و تجهیزات و نیز نصب هر گونه سازه با اسکلت فلزی در کارگاه‌های کوچک و بزرگ صنعتی، صنایع خودرو‌سازی، شیمیایی، فولاد، غذایی، چوب و کاغذ، چرم، کاشی‌سازی، صنایع وابسته به کشاورزی و همچنین سیستم‌های مخابراتی، ابزارهای دقیق آزمایشگاهی، نیروگاه‌ها، پروژه‌های انتقال آب، گاز و خطوط انتقال نیرو را از بیمه مهنسی تحت پوشش قرار می‌دهد.

بیمه های پیمانکاران

این بیمه‌ خسارت‌های فیزیکی، غیرقابل پیش‌بینی و ناشی از حادثه را در حین اجرای پروژه‌های عمرانی و زیر بنایی و عملیات ساختمانی انواع سازه از قبیل ساختمان‌های مسکونی، اداری، برج‌ها، کارخانجات، سیلوها، راه‌ها، راه‌آهن، فرودگاه، سدها، پروژه‌های آبیاری و زهکشی، تونل‌ها، پل‌ها، لوله‌کشی فاضلاب، مخازن آب، موج‌شکن‌ها و مانند آن را ازبیمه مهندسی تحت پوشش قرار می‌دهد.

سازه ها

این بیمه خسارت‌های وارد به انواع سازه‌های احداث شده را در زمان بهره‌برداری از قبیل ساختمان‌ها، برج‌ها، جاده‌ها، راه‌آهن، فرودگاه، کانال‌های آبیاری، پل‌ها، تونل‌ها، سدها، موج‌شکن و اسکله،‌ خطوط لوله آب، نفت، گاز، فاضلاب و نیز انبارها و معادن را از بیمه مهندسی تحت پوشش قرار می‌دهد.

 

نمایندگی جنرال بیمه ایران4576

استعلام فوری انواع بیمه مهندسی

تماس

09121063949

021-88177155

پیامک

09391063949



 

ممکن است به لینک های زیر نیز علاقه مند باشید:
نمایندگی بیمه ایران تهران
نمایندگی بیمه ایران در شمال تهران
استعلام آنلاین بیمه بدنه ایران ( استعلام اینترنتی فوری)
تخفیف بیمه بدنه ایران



:: برچسب‌ها: بیمه زلزله , نمایندگی بیمه ایران تهران , نمایندگی بیمه ایران در شمال تهران , نمایندگی بیمه ایران در شرق تهران , بیمه مهندسی , 

  • پرهام میرزایی