نمایندگی بیمه ایران تهران

مقالات و توضیحات در مورد خدمات بیمه ایران

نمایندگی بیمه ایران تهران

مقالات و توضیحات در مورد خدمات بیمه ایران

مقالات بیمه ایران شامل خدمات و معرفی رشته های بیمه ای
معرفی نمایندگان بیمه ایران در تهران
معرفی و پاسخ به سوالات بیمه ای

۱۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت شخصی

وب سایت شخصی به منظور معرفی دیدگاهها ، تجربیات ، سوابق کاری ، آثار ، دست آوردها ، علاقه مندیهای حرفه ای و هنری و همچنین اهداف سیاسی فرد طراحی می گردد . طراحی سایت شخصی برای هنرمندان ، نویسندگان ، وکلا ، اساتید دانشگاه ، نامزدهای انتخاباتی مناسب می باشد . زیرا از طریق آن می توانند اطلاعات لازم را درمورد فعالیتها ، نظرات ، آثار خود به صورت های مختلف و متنوع در قالب نوشتاری ، ویدوها و گالری تصاویر در اختیار مخاطبان خود قرار دهند.

یکی از ویژگیهای وب سایت های شخصی این است که دقیقاً مطابق با سلیقه فرد طراحی می گردد و می‌تواند به منزله یک تیزر تبلیغاتی تلقی گردد. زیرا شما از طریق سایت شخصی خود می توانید  به راحتی نام و نشان ، فعالیتها ، آثار و نظرات خود را با سرعتی ناباورانه در کل جهان به نمایش بگذارید. و همچنین این امکان وجود دارد که از نظرات مثبت و منفی مخاطبان خود از طریق انجمن های گفتگو باخبر شوید.

طراحی سایت شخصی ، وسیله بسیار هوشمندانه برای معرفی یک فرد می باشد. سایت شخصی می تواند خیلی بهتر و بیشتر ، ویژگیهای حرفه ای ، شغلی و حتی شخصیتی یک فرد را به دیگران معرفی نماید.

درست است که شبکه های اجتماعی نیز ، ابزارهای خوبی برای معرفی شخصیت و حرفه افراد می باشند. اما طراحی سایت شخصی با گرافیک جذاب ، می تواند چندین برابر مفید تر و جامع تر از آنها باشد.

مزیتهای طراحی سایت شخصی نسبت به رزومه

مزیتی که وب سایت شخصی نسبت به رزومه دارد این است که ، مطالعه رزومه معمولاً ، کاری کسل کننده است ، یا برخی اوقات ، هنگامی که برای مصاحبه شغلی به شرکتی مراجعه می کنید ، کارفرما از شما می‌خواهد رزومه خود را ، در چند خط محدود ذکر کنید. اگر شما رزومه وسابقه فعالیتهای پر باری داشته باشید، عنوان کردن همه آنها در چند خط ، کار دشواری خواهد بود. بنابراین طراحی سایت شخصی می تواند گزینه خیلی خوبی برای حل تمامی این مشکلات باشد.

یکی از مزیتهای مهم و عمده وب سایت شخصی نسبت به رزومه ، قابلیت به روز رسانی آن به روشی بسیار آسان است. رزومه ها معمولاً به صورت فایل یا به صورت پرینت بر روی کاغذ به دیگران ارسال و یا تحویل داده می شود. هنگامی که شما رزومه خود را به کسی ارائه می دهید ، آن رزومه منسوخ خواهد شد. زیرا دیگر شما نمی توانید رزومه را که برای دیگران ارسال کرده اید را ، بروز رسانی کنید. بنابراین جهت اضافه نمودن بخشی به رزومه خود مجبور خواهید بود که نسخه جدیدی را ایجاد کرده و مجدداً برای دیگران ارسال نمایید.

مزیت دیگر سایت شخصی نسبت به روزمه ، این است که رزومه بسیار خشک رسمی بوده ، اما سایت با استفاده از گرافیک های جذاب می تواند مخاطب را به خود جذب نماید ، و کاربر را ترغیب کند تا زمان زیادی را جهت بازدید از بخشهای مختلف سایت شما ، سپری نماید.

 

 
  • پرهام میرزایی
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی، در راستای مدرن نمودن سیستم پزشکی اهمیت ویژه ای دارد. این روزها علم پزشکی نیز مانند سایر علوم، روز به روز در حال پیشرفت است. تکنولوژی های جدید و اینترنت در این امر نقش به سزایی دارند. بسیاری از پزشکان مهارت ها، اطلاعات پزشکی، روش های نوین و تجارب خود را در فعالیت های پزشکی از طریق وب سایت و وبلاگ انتشار می دهند. زیرا روزانه میلیون ها نفر در اینترنت اطلاعات موجود در رابطه با بیماری خود یا اطرافیانشان را جستجو می کنند و پس از مشاهده وب سایت مطلوب، مطالب آن را دنبال نموده و یا سایت مذکور را به دیگران توصیه می کنند. پزشکان آشنا به اینترنت شانس موفقیت بیشتری نسبت به سایرین دارند، علت آن هم به سهل نمودن دسترسی به ایشان برای بیماران برمی گردد. این دسترسی با بهره مندی از امکانات موجود در طراحی سایت پزشکی حاصل می شود.

طراحی سایت پزشکی

امکانات موجود در طراحی سایت پزشکی

وب سایت ها امکانات فراوانی به پزشکان ارائه می دهند. این امکانات تمامی نیازهای یک پزشک یا مجموعه خدمات پزشکی را در رابطه با سایت تامین می نماید. از جمله این امکانات می توان موارد ذیل را نام برد:

1-درباره ما

این بخش از وب سایت پزشکی  در طراحی سایت پزشکی به معرفی پزشک، فعالیت ها، رزومه و دست آوردهای پزشکی ایشان می پردازد.

2-مقالات


  • پرهام میرزایی
  • ۰
  • ۰

چرا طراحی سایت گردشگری برای آژانس های مسافرتی مهم است؟

طراحی سایت گردشگری مناسب و جذاب برای آزانس های ارائه دهنده این خدمات از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از آن جایی که سفر بخشی جدایی ناپذیر از زندگی شهری این روزهاست. در واقع در دنیای پرمشغله امروزی، یافتن راهی سریع وآسان به افراد کمک می کند تا خواسته ها و نیازهای خود را از طریق اینترنت و دنیای مجازی به عرصه عمل برسانند. از این رو آژانس های مسافرتی وارد بازار شدند و پس از مدتی فعالیت خود را از طریق اینترنت، وب سایت و اپلیکیشن گسترش دادند. داشتن حداقل یک وب سایت برای هر آژانس مسافرتی ضروری است. در این وب سایت ها اطلاعات و برنامه تورها، معرفی مقصدهای جذاب توریستی و تفریحی، معرفی هتل ها، رستوران ها، مراکز خرید و ... قرارداده می شود.

طراحی سایت گردشگری

امکانات مورد نیاز در طراحی سایت گردشگری

در طراحی سایت گردشگری به طور معمول امکانات زیر قرار داده می شوند:

1-معرفی آژانس مسافرتی و دست آوردهای آن در بخش درباره ما

در این بخش از طراحی سایت گردشگری معمولا تاریخچه و نوع فعالیت هایی که توسط آژانس مسافرتی صورت می پذیرد، به طور کامل توضیح داده می شود. در واقع با مطالعه این بخش هیچ نوع ابهامی در رابطه با فعالیت های مجموعه نباید برای کاربر  باقی بماند.


ادامه مطلب ...


مقالات پر بازدید

* طراحی سایت در کرج

* بهینه سازی سایت در کرج

* سئو حرفه ای وب سایت در کرج

* سئو در کرج

* سئو سایت در کرج

* شرکت طراحی اپلیکیشن در کرج

* شرکت طراحی سایت در کرج

* طراحی اپ موبایل در کرج

* طراحی اپلیکیشن در کرج

* طراحی حرفهای سایت در کرج

* طراحی سایت ارزان در کرج

* طراحی سایت حرفه ای در کرج

* کرج شرکت طراحی سایت

* طراحی سایت کرج

  • پرهام میرزایی
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت بازرگانی فعالیتی به روز و کورد نیاز شرکت های بازرگانی است. این روزها تجارت الکترونیک بخش وسیعی از بازار را در دست دارد. در نتیجه بسیاری از کسب و کارها در بستر اینترنت روز به روز در حال گسترش است. همچنین شاهد رقابت و موفقیت های چشمگیر آن ها در دنیای اینترنت و وب هستیم. فعالان عرصه تجارت برای معرفی محصولات، کالا و خدمات خود نیاز به وب سایت و اپلیکیشن اختصاصی خود دارند. این وب سایت های تجاری هویت اینترنتی کسب و کار شما، در فضای مجازی و تجاری داخل و خارج ایران هستند. درواقع سایت ها دروازه ورود به دنیای بی حد و مرز تجارت جهانی می باشند.

 

طراحی سایت بازرگانی

 

فواید طراحی سایت بازرگانی برای شرکت ها

1-ایجاد هویت اینترنتی و افزایش اعتبار جهانی برای شرکت

2-ایجاد پل ارتباطی مستقیم، آنلاین و سریع میان شرکت و مخاطبین

3-از میان برداشتن محدودیت های فیزیکی و جغرافیایی و گسترش پهنه ارتباط و فعالیت شرکت

4-امکان اطلاع رسانی سریع و بدون هزینه هر نوع تغییر یا پیشنهاد ویژه

5- امکان برند سازی با معرفی گسترده اینترنتی

6- گسترش محدوده بازار هدف داخلی و خارجی

7- ارائه محصولات با گرافیک عالی

و ....

ادامه مقاله ...

مقالات پر بازدید

* طراحی سایت در کرج

* بهینه سازی سایت در کرج

* سئو حرفه ای وب سایت در کرج

* سئو در کرج

* سئو سایت در کرج

* شرکت طراحی اپلیکیشن در کرج

* شرکت طراحی سایت در کرج

* طراحی اپ موبایل در کرج

* طراحی اپلیکیشن در کرج

* طراحی حرفهای سایت در کرج

* طراحی سایت ارزان در کرج

* طراحی سایت حرفه ای در کرج

* کرج شرکت طراحی سایت

* طراحی سایت کرج

  • پرهام میرزایی
  • ۰
  • ۰

بیمه عمر در شرایط سخت اقتصادی

در شرایط سخت اقتصادی ثبات قیمت در بازار از بین می رود و  افراد در صدد جستجویی برای سرمایه گذاری در زمینه های مختلف بر می آیند. همچنین حفظ ارزش سرمایه و کسب سود به مسئله مهمی در زندگی مردم تبدیل می شود. بروز این پدیده رفتاری در جامعه و تمایل به این نوع از سرمایه گذاری ممکن است با سود زیادی همراه باشد اما از سوی دیگر ریسک زیادی را به همراه دارد. سرمایه گذاری مطمئن در بازارهایی مانند دلار، سکه، بورس و مسکن نیاز به مهارت و تجربه کافی دارد و تعداد کمی از افراد جامعه از این مهارت بهره مند هستند. در شرایط موجود شرکت های بیمه راهکارهای مختلفی را برای مقابله با افزایش قیمت ها، بروز تورم و حفظ ارزش سرمایه ارائه نموده اند. طرح های بیمه ای متنوع و منعطف از طریق نمایندگی های بیمه به بیمه گزاران معرفی می شود. از بیمه نامه های بسیار کارآمد در مقابله با شرایط اقتصادی موجود بیمه عمر ایران است.  ارائه پوشش های بیمه ای مناسب نیز از اهداف این بیمه نامه است، بیمه مان از طرح های نوین و به روز بیمه عمر ایران می باشد. مشاوره، استعلام و صدور این بیمه نامه و سایر بیمه نامه های بیمه ایران توسط ویژه نمایندگی بیمه ایران تهران و سایر شهرها صورت می پذیرد.

حق بیمه عمر در شرایط بد اقتصادی

حق بیمه پرداختی بیمه عمر ایران در شرایط فعلی و با توجه به ارزش پول در همین شرایط دریافت می گردد. از سوی دیگر هزینه های درمانی، پزشکی و ... نیز با توجه به همان حق بیمه و شرایط پرداخت خواهد شد. اگر با افزایش تورم روبه رو شویم ( که البته در جامعه ما همیشه وجود دارد.) و  ارزش پوی کم تر شود، ارزش ملغی که بابت حق بیمه از سوی بیمه گزار پرداخت می شود هم کم تر خواهد شد. در چنین شرایطی توصیه می شود بیمه گزار در حق بیمه پرداختی تغییراتی ایجاد نموده و مبلغ آن را افزایش دهد. با پرداخت حق بیمه بیش تر، سقف پوشش های بیمه نامه نیز افزایش می یابد. در نتیجه نگرانی از پرداخت هزینه های درمانی و ... در شرایط بحران اقتصادی برطرف می شود.

بررسی مزایای بیمه عمر ایران در شرایط بد اقتصادی

1- امکان سرمایه گذاری مطمئن بدون نیاز به تخصص و مهارت های خاص

2- دریافت سود تضمینی و سود مشارکت از اندوخته ریاضی بیمه عمر ایران

3- امکان دریافت وام بدون ضامن، چک، سفته و وثیقه در کوتاه ترین زمان ممکن

4- امکان سرمایه گذاری مناسب و سودآور با پس اندازهای خرد

5- امکان تغییر و افزایش نرخ حق بیمه سالانه با توجه به تورم موجود در جامعه

6- تخصیص معافیت مالیاتی به سرمایه بیمه عمر

7- عدم امکان مصادره اندوخته ریاضی بیمه نامه توسط طلبکاران

و ... 

*** بسیاری از مزایای ذکر شده مختص به بیمه عمر است و در سایر انواع بیمه نامه ها از قبیل بیمه ثالث ایران، بیمه بدنه ایران، بیمه مسئولیت ایران، بیمه آتش سوزی ایران، بیمه مهندسی ایران و ... متفاوت است.

 

 

مقالات پر بازدید:

* بیمه بدنه

* بیمه بدنه ایران

* بیمه ثالث ایران

* بیمه مسئولیت ایران

* بیمه عمر ایران

* بیمه آتش سوزی ایران

* نمایندگی بیمه ایران تهران

* نمایندگی بیمه ایران در شمال تهران

* نمایندگی بیمه ایران در شرق تهران

* نمایندگی بیمه ایران در مرکز تهران


  • پرهام میرزایی
  • ۰
  • ۰

بازخرید بیمه بدنه

بیمه بدنه را می توان در شرایط مختلف بازخرید نمود اما در اکثر موارد بازخرید آن از لحاظ اقتصادی به صرفه نیست. زیرا برای بازخرید این بیمه نامه  بازپرداخت حق بیمه‌ی پرداخت شده به صورت کوتاه مدت انجام می شود. مفهوم بازپرداخت حق بیمه این است که حق بیمه‌ی زمان باقی مانده از مدت بیمه نامه به صورت کوتاه مدت محاسبه و سپس به بیمه گزار عودت می گردد. بازپرداخت حق بیمه کوتاه مدت از میزان حق بیمه روزشمار کم تر خواهد بود.

بازخرید بیمه بدنه پس از فروش خودرو

مدت اعتبار بیمه نامه های ثالث و بدنه و شرکت بیمه گر از موارد مورد بحثدر زمان فروش خودرو است. در زمان فروش خودرو بیمه بدنه  با چند حالت مختلف روبرو می شود :

1- انتقال بیمه بدنه به مالک جدید خودرو

2- انتقال بیمه بدنه به خودروی جدید بیمه گزار (با شرایط خاص)

3- بازخرید بیمه نامه به درخواست بیمه گزار

بازخرید بیمه بدنه پس از دریافت خسارت

بسیاری از بیمه گزاران گمان می کنند پس از یک بار دریافت خسارت از بیمه بدنه امکان باز خرید آن از بین می رود. اما این چنین نیست و حق بازخرید همیشه  برای بیمه گزار برقرار است در هر زمان که تصمیم به بازخرید بیمه نامه گرفت امکان آن فراهم باشد. لذا امکان بازخرید بیمه نامه حتی پس از دریافت خسارت بیمه بدنه وجود دارد.

بازخرید بیمه بدنه بیمه ایران

کارشنایان بیمه به طور معمول پیشنهاد نمی کنند که بیمه بدنه ایران خود را بازخرید کنید، مگر این که شرایط خاصی وجود داشته باشد. اما اگر به هر دلیلی تصمیم به بازخرید بیمه بدنه ایران گرفتید، می توانید از طریق شعب و نمایندگی بیمه ایران تهران و سایر شهرها مراجعهاقدام نمایید نموده و به یاد داشته باشید حتما مراجعه حضوری بیمه گزار و ارائه درخواست کتبی ایشان الزامی می باشد. اگردر شهر تهران می خواهید بیمه نامه را بازخرید نمایید، در تمام مناطق این امکان وجود دارد. فقط کافیست به نمایندگی بیمه ایران در یکی از مناطق زیر مراجعه نمایید:

- نمایندگی بیمه ایران شمال تهران

- نمایندگی بیمه ایران جنوب تهران

- نمایندگی بیمه ایران مرکز تهران

- نمایندگی بیمه ایران در شرق تهران

- نمایندگی بیمه ایران غرب تهران

 

 

مقالات پر بازدید:

* بیمه بدنه

* بیمه بدنه ایران

* بیمه ثالث ایران

* بیمه مسئولیت ایران

* بیمه عمر ایران

* بیمه آتش سوزی ایران

* نمایندگی بیمه ایران تهران

* نمایندگی بیمه ایران در شمال تهران

* نمایندگی بیمه ایران در شرق تهران

* نمایندگی بیمه ایران در مرکز تهران

  • پرهام میرزایی
  • ۰
  • ۰

خسارت سیار بیمه ایران

خسارت سیار بیمه ایران به عنوان اولین تجربه طرح پرداخت خسارت فوری در محل شناخته می شود. این طرح از سال ۱۳۸۶ طراحی شده و اجرا می گردد. در خسارت سیار شرکت بیمه با استفاده از خودروهای سیار، کارشناسان خسارت، محاسبان، ارزیابان خسارت واعزام آن ها به محل حادثه این خدمت را ارایه می نماید. این امکانات در نقاط مختلف شهر مستقر هستند و پس از وقوع حادثه و تماس با پلیس ۱۱۰، خود را به محل وقوع حادثه می رسانند. پس از بررسی حادثه کارشناسان بیمه در صورت تکمیل بودن مدارک طرفین حادثه از جمله بیمه نامه و گواهینامه ، اقدام به پرداخت خسارت فوری می نمایند.

خسارت سیار بیمه ایران

زمان پرداخت خسارت سیار بیمه ایران

امروزه رقابت شرکت های بیمه در خدمات پس از فروش بسیار دیده می شود. بیمه ایران نیز در این زمینه پیشرو بوده و در جهت هدایت خدمات بیمه ای به درب منزل و محل کار بیمه گزاران گام برمی دارد. در همین راستا طرح تیم های پرداخت خسارت سیار دونفره را پیاده نمود. اکنون این تیم های پرداخت خسارت جزیی در تهران در بازه زمانی ۴۵ - ۳۰ دقیقه ای پس از اعلام خسارت خدمت رسانی می نمایند.

خسارت سیار بیمه ایران

نکته :

پرداخت خسارت سیار بیمه ایران علاوه بر شهر تهران در بسیاری از کلان شهرها فعال است. همچنین این طرح در حال گسترش در تمام کشور است.

طرح نوین خسارت سیار بیمه ایران

با توجه به دوراندیشی مدیران شرکت بیمه ایران، در جهت ارایه خدمات خسارت سیار در کوتاه ترین زمان ممکن در کلان شهرهای پرترافیک امروزی، واحدهای پرداخت خسارت سیار موتورسیکلت بیمه ایران در تهران در حال راه اندازی است. پس از تامین تجهیزات مدرن مورد نیاز به زودی این طرح نیز عملی می شود.

  ادامه مطلب ...



مقالات پر بازدید:

* بیمه بدنه

* بیمه بدنه ایران

* بیمه ثالث ایران

* بیمه مسئولیت ایران

* بیمه عمر ایران

* بیمه آتش سوزی ایران

* نمایندگی بیمه ایران تهران

* نمایندگی بیمه ایران در شمال تهران

* نمایندگی بیمه ایران در شرق تهران

* نمایندگی بیمه ایران در مرکز تهران

  • پرهام میرزایی
  • ۰
  • ۰

بیمه مهندسی تمام خطر نصب

همانطور که می دانید بیمه مهندسی  نیز همانند دیگر بیمه نامه ها ، به دو گروه عمده تقسیم بندی می شوند. که هریک از آنها ، خود نیز دارای زیر شاخه های متعدد می باشد. انواع بیمه مهندسی عبارتند از:

الف ) بیمه مهندسی دوره احداث 

          ♦ بیمه تمام خطر نصب

          ♦ بیمه تمام خطر پیمانکاران

ب ) بیمه مهندسی دوره بهره برداری

          ♦ بیمه تجهیزات و ماشین آلات پیمانکاران

          ♦ بیمه خطرات سازه های تکمیل شده ساختمانی

          ♦ بیمه عدم نفع در اثر شکست ماشین آلات

          ♦ بیمه شکست ماشین آلات

          ♦ بیمه فساد کالا در سردخانه

          ♦ بیمه عیوب اساسی و پنهان ساختمان

          ♦ بیمه تجهیزات الکترونیک

بیمه مهندسی تمام خطر نصب

همانطور که در مطالب فوق گفتیم ، بیمه مهندسی تمام خطر نصب از زیر شاخه های بیمه مهندسی دوره احداث می باشد. بیمه مهندسی تمام خطر نصب امروزه کاربردهای فراوانی در دنیا دارد. این بیمه نامه خسارت های وارده ناشی از حوادث احتمالی در هنگام نصب کلیه ماشین آلات صنعتی در کارخانه ها ، ساخت اسکلت های فلزی ساختمان های بلند و پروژه های احداثی تأسیساتی  را تحت پوشش قرار می دهد.

پیشتر برای پوشش دهی خطرات و حوادث احتمالی یک پروژه ، می بایست چندین بیمه نامه از نمایندگی بیمه ایران - تهران خریداری می شد تا حوادث مختلفی مانند مسئولیت مدنی ( بیمه مسئولیت ایران ) ، آتش سوزی ( بیمه آتش سوزی ایران ) ، سرقت ، سیل ، زلزله ( بیمه زلزله ایران ) و ... را تحت پوشش بیمه قرار داد . اما امروزه بیمه مهندسی تمام خطر ، کلیه حوادث مذکور را تحت پوشش قرار می دهد.

مدت اعتبار بیمه نامه مهندسی تمام خطر نصب

مدت اعتبار بیمه نامه مهندسی تمام خطر نصب ، کاملاً با دیگر بیمه نامه متفاوت است. مدت اعتبار بیمه نامه مهندسی تمام خطر نصب ، از زمان تخلیه ماشین آلات مورد بیمه در محل نصب آغاز شده و تا اتمام عملیات نصب و راه اندازی ماشین آلات ادامه خواهد داشت. در طول مدت اعتبار بیمه نامه  هر گونه نقص ، اشکال و خسارتی در مراحل مختلف از قبیل انبار داری ، نصب ، تست و بهره برداری ماشین آلات ، تحت پوشش این بیمه نامه قرار  می گیرد.

خسارت های تحت پوشش

بیمه مهندسی تمام خطر نصب ، یک پوشش بیمه جامعی است که هر گونه خسارت های وارده ناشی از حوادث احتمالی و پیش بینی نشده در هنگام نصب تجهیزات ، ماشین آلات و یا سرهم بندی قطعات دستگاههای کارخانجات مختلف مانند ژنراتورها ، توربین ها ، دیگ های بخار ، موتورهای الکتریکی ، ترانسفورماتورها ، ماشین های ابزاری ، پمپ ها ، جرثقیل ها ، کابل های نقاله ، دستگاههای چاپ ، خطوط هوایی انتقال نیرو ، مخازن و پل های فلزی نیروگاه ها و غیره را در بر دارد.

حوادثی که تحت پوشش بیمه مهندسی تمام خطر نصب قرار دارند عبارتند از :

  • سرقت کلی یا جزئی و یا یا شکستن حرز
  • آتش سوزی ، صاعقه ، انفجار
  • سقوط هواپیما
  • عملیات آتش نشانی
  • سیل ، باران ، برف ، بهمن ، طوفان
  • زلزله، رانش و یا نشست زمین
  • ناوارد بودن به نحوه کار با دستگاه ، سهل انگاری سهواً کارکنان
  • تحت فشار یا خلاء قرار گرفتن
  • در معرض عوامل خارجی
  • خسارتهای وارده در اثر حمل و نقل کالا
  • خسارت های جانی و مالی به افراد ثالث

 

متقاضیان محترم کلیه بیمه نامه های بیمه ایران در تمامی مناطق تهران ، می توانند جهت بهره مندی از خدمات بیمه ای همچون مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب ، استعلام نرخ بیمه نامه ها و یا خرید و تمدید بیمه نامه ها از طریق هر یک از نمایندگی بیمه ایران در شرق تهران ، نمایندگی بیمه ایران در مرکز تهران و یا نمایندگی بیمه ایران در شمال تهران اقدام نمایند.

  • پرهام میرزایی
  • ۰
  • ۰

بیمه وام بیمه ایران

بیمه وام بیمه ایران در شرایطی که اخذ وام و پرداخت اقساط آن در زندگی امروزه امری عادی تقریبا جدایی ناپذیر از مسائل مالی زندگی است، بسیار پرکاربرد است. بیمه وام را با نام های دیگری از قبیل بیمه اعتبار، بیمه اعتباری، بیمه تسهیلات، بیمه تضمین، ضمانت وام، ضمانت اعتبار، بیمه بانک و ... نیز میشناسیم. به طور معمول در زمان اخذ وام بیمه به دو صورت می تواند وارد عرصه فعالیت گردد.

بیمه وام بیمه ایران

متقاضیان بیمه وام بیمه ایران

متقضیان این بیمه که توسط نمایندگی بیمه ایران تهران و سایر شهرها صادر می گردد، علاوه بر وام گیرندگان و ضامنین ان ها اشخاص حقیقی و حقوقی دیگری نیز هستند. برخی از آن ها عبارتند از :

1- بانک ها، موسسات مال و اعتباری، اشخاص حقوقی ارائه دهنده خدمات مالی و شبه بانکی

2- بنگاه های اقتصادی ارائه دهنده کالای غیرنقدی

3- موسسات دولتی، غیردولتی، وابسته به دولت و ...که مجوز اعطای تسهیلات و وام را دارند.

بیمه وام بیمه ایران

انواع بیمه وام بیمه ایران

در زمان اخذ وام توسط وام گیرنده، دو نوع بیمه وام در بیمه ایران قابل بررسی می باشد:

1- بیمه عمر مانده بدهکار:

دراین نوع از بیمه، در صورت فوت شخص وام گیرنده، بازپرداخت مابقی اقساط به عهده شرکت بیمه می باشد. از مزیت های اصلی این بیمه نامه عدم درگیری ضامنین و بازماندگان ایشان با بازپرداخت اقساط به بانک است. این نوع از بیمه نامه از انواع بیمه نامه ها با سرمایه کاهشی است. مفهوم آن این است که با پرداخت هر قسط توسط وام گیرنده از ارزش و تعهد پولی بیمه کم می شود.

2- بیمه مرهونات بانکی :

این نوع بیمه نامه برای ملک یا خرید اجناس با وام صادر می گردد. به این مفهوم که ملک یا کالا در رهن بانک است. برای بیمه مرهونات بانکی، بیمه آتش سوزی ایران با حداقل ارزش میزان وام اخذ شده از بانک باید تهیه نمود. در صورت بروز حوادث تحت پوشش بیمه نامه، شرکت بیمه ایران تهعدات خود را مطابق با مندرجات بیمه نامه به بانک ایفا می نماید.

 

بیمه وام بیمه ایران

پرداخت حق بیمه برای بیمه وام بیمه ایران

پرداخت حق بیمه برای این بیمه نامه معمولا به صورت یکجا و یا نهایتا به صورت سالیانه باید اجام شود.

نکته:

استرداد حق بیمه در این بیمه نامه امکان پذیر نیست مگر این که اشتباهی صورت گرفته باشد و شخص بالای 70 سال باشد.

بیمه وام بیمه ایران

سقف بیمه وام بیمه ایران

سقف تعهدات بیمه وام در اکثر شرکت های بیمه معادل 200 میلیون تومان است. البته این مبلغ قابل مذاکره بوده و شرایط دیگری نیز دارد.

شرایط سنی بیمه وام بیمه ایران

از شرایط این بیمه سن وام گیرنده است. محدودیت سنی به این صورت است که سن بیمه گزار تا پایان زمان پرداخت اقساط باید کم تر از 70 سال باشد.

 

بیمه وام بیمه ایران

استثنائات بیمه وام بیمه ایران

هر بیمه نامه ای شامل یک سری از استثنائات است. این بیمه نامه نیز از این قاعده مستثسنی نیست. موارد استثناء در بیمه وام به شرح ذیل می باشد:

1- فوت بیمه گزار بر اثر جنگ، شورش، عملیات نظامی و ...

2- اقساط معوقه و جریمه تاخیر آن ها

 

بیمه وام بیمه ایران
مراکز صدور بیمه وام بیمه ایران

بیمه وام بیمه ایران مانند سایر انواع بیمه نامه های این شرکت از جمله بیمه ثالث ایران، بیمه بدنه ایران، بیمه مسئولیت ایران، بیمه آتش سوزی ایران و ... از طریق نمایندگی بیمه ایران تهران و شهرهای دیگری قابل مشاوره، استعلام و صدور می باشد. نمایندگی های رسمی و جنرال بیمه ایران در تمام مناطق تهران از جمله نمایندگی بیمه ایران شمال تهران، نمایندگی بیمه ایران تهران جنوب، نمایندگی بیمه ایران در مرکز تهران، نمایندگی بیمه ایران تهران غرب، نمایندگی بیمه ایران در شرق تهران فعال بوده و آماده ارائه خدمات بیمه ای به بیمه گزاران هستند.

 



 

مقالات پر بازدید:

* بیمه بدنه

* بیمه بدنه ایران

* بیمه ثالث ایران

* بیمه مسئولیت ایران

* بیمه عمر ایران

* بیمه آتش سوزی ایران

* نمایندگی بیمه ایران تهران

* نمایندگی بیمه ایران در شمال تهران

* نمایندگی بیمه ایران در شرق تهران

* نمایندگی بیمه ایران در مرکز تهران

  • پرهام میرزایی
  • ۰
  • ۰

مزایای بیمه عمر ایران

مزایای بیمه عمر ایران بر هیچ کس پوشیده نیست. بیمه ایران به عنوان شرکتی پیشرو در صنعت بیمه، اقدام به طراحی بیمه زندگی (( مان )) نموده است. این بیمه نامه نهالی نو و به روز از ریشه ای کهن است که هدف آن ارائه به روزترین، بهترین و مناسب ترین پوشش های بیمه ای و درنتیجه تامین نیازهای بیمه ای آحاد مردم در زمینه بیمه عمر می باشد. بیمه زندگی مان آرامشی پایدار را در این عصر ناپایدار پدید می آورد.

مزایای بیمه عمر ایران

از مزایای بیمه عمر ایران ( بیمه زندگی مان ) انعطاف پذیری آن در حل مشکلات امروز و فردای بیمه گزار بدون تغییر در شرایط فعلی است. این بیمه نامه به دلیل تناسب با نیازها و خواسته های بیمه گزاران می تواند ترکیبی از مهم ترین خواسته های ایشان را برآورده نماید. بیمه زندگی مان دو نوع مزایای مختلف دارد. این مزایا در دو بخش اصلی بیمه ای و سرمایه گزاری قابل بررسی است.

مزایای بیمه عمر ایران

مزایای بیمه عمر ایران

مزایای بیمه عمر ایران ( بیمه زندگی مان) از جنبه های مختلفی بررسی می گردد. ما به دو جنبه اصلی آن شامل مزایای بیمه ای و مزایای سرمایه گزاری می پردازیم.

مزایای بیمه ای بیمه زندگی مان :

1- بدون اعمال محدودیت سنی برای بیمه شده

2- پرداخت میزان 35- 5 برابر حق بیمه سالیلنه به ذی نفع بیمه نامه در صورت فوت شخص بیمه شده

3- پرداخت 140-5 برابر حق بیمه سالیلنه به ذی نفع بیمه نامه در صورت فوت شخص بیمه شده بر اثر حادثه

نکته :

مورد فوق در صورت انتخاب پوشش فوت به هر علت + پوشش حادثه  بر اساس شرایط مندرج بیمه نامه پرداخت می گردد.

4- پرداخت تا 100 % سرمایه فوت به بیمه شده در صورت نقص عضو و از کارافتادگی به علت حادثه

5- معافیت از پرداخت مابقی حق بیمه و همچنین بهره مندی از کلیه مزایای بیمه زندگی مان در صورت از کارافتادگی بیمه شده به صورت کامل و دائم به علت حادثه

6- معافیت از پرداخت مالیات بر درآمد و ارث

7- پرداخت تا میزان 20% از سرمایه فوت برای تامین هزینه های پزشکی که بر اثر حوادث تحت پوشش بیمه نامه به وجود آمده اند.

8- پرداخت میزان 3-1 برابر مبلغ آخرین حق بیمه پرداختی سالیانه توسط بیمه گزار به مدت ده سال متوالی در صورت از کارافتادگی دائم و کامل به علت حوادث تحت پوشش بیمه نامه

9-  پرداخت میزان 25 % از سرمایه فوت به بیمه گزارانی که بر اساس مدارک پزشکی در آخرین سال از زندگی خود هستند و یا در صورت مبتلا شدن بیمه شده به امراض خاص و یا نیاز به پیوند عضو.

10- پرداخت تا میزان 50 % سرمایه فوت به بیمه شده در صورت ابتلا به بیماری انواع سرطان

11- در زمان عدم پرداخت حق بیمه به هر علت، پوشش های تبعی امکان تامین حق بیمه از اندوخته ریاضی را دارند.

 

مزایای بیمه عمر ایران

مزایای سرمایه گذاری بیمه زندگی مان :

مزایای بیمه ایران علاوه بر بخش بیمه ای در بخش سرمایه گذاری نیز چشمگیر است. برخی از مزایای سرمایه گذاری بیمه زندگی مان عبارتند از:

1- مشارکت  85 درصدی بیمه شده در ذخیره بیمه نامه علاوه بر دریافت سود علی الحساب به صورت تضمینی

2- امکان دریافت اطلاعات مالی شفاف، دقیق و کامل در انتهای هر دوره توسط بیمه گزار

3- امکان تبدیل کل یا بخشی از اندوخته این بیمه نامه به بیمه بازنشستگی در اتمام مدت بیمه نامه مذکور

4- امکان دریافت وام تا میزان 90 % از ارزش بازخریدی بیمه نامه در پایان سال دوم

نکته:

این وام تیاز به ضامن ندارد.


ادامه مطلب ...




مقالات پر بازدید:

* بیمه بدنه

* بیمه بدنه ایران

* بیمه ثالث ایران

* بیمه مسئولیت ایران

* بیمه عمر ایران

* بیمه آتش سوزی ایران

* نمایندگی بیمه ایران تهران

* نمایندگی بیمه ایران در شمال تهران

* نمایندگی بیمه ایران در شرق تهران

* نمایندگی بیمه ایران در مرکز تهران

  • پرهام میرزایی