نمایندگی بیمه ایران تهران

مقالات و توضیحات در مورد خدمات بیمه ایران

نمایندگی بیمه ایران تهران

مقالات و توضیحات در مورد خدمات بیمه ایران

مقالات بیمه ایران شامل خدمات و معرفی رشته های بیمه ای
معرفی نمایندگان بیمه ایران در تهران
معرفی و پاسخ به سوالات بیمه ای

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سرمایه گذاری در بیمه عمر مان

بیمه عمرایران مان یا بیمه زندگی بیممه ایران یک سرمایه گذاری برای افراد محسوب می‌شود. بیمه عمر مان یک بیمه کاملا قابل انعطاف است به این مفهوم که خدمات بیمه‌ای و هچنین پرداخت مبالغ می‌تواند توسط بیمه گذار تعیین گردد. در این بخش به توضیحات کوتاهی در مورد این نوع از بیمه می‌پردازیم. تاکید بیمه ایران بر سرمایه گذاری این نوع بیمه به دلایل مختلفی از جمله امکان دریافت مبالغ پرداخت شده بدون از بین رفتن بیمه می‌باشد. برخی از مزایای سرمایه گذاری در این بیمه به شرح زیر است.

 

  1. در بیمه عمر ایران مان به سرمایه افراد سود پرداخت می‌شود. این سود نسبت به نسبت تورم مبلغ ناچیزی خواهد بود اما به گفته شرکت بیممه این سود علی الحساب می‌باشد.
  2. با مبالغ دریافتی، شرکت بیمه سرمایه گذاری مالی را انجام خواهد داد. بیمه گذار در هشتاد و پنج درصد از این منافع شریک خواهد بود.
  3. در پایان قرارداد بیمه عمر امکان دریافت و یا تبدیل بیمه به بیمه بازنشستگی وجود دارد. در مواردی که مبالغ سرمایه گذاری بالا باشد امکان تخصیص بخشی از بیمه به بیمه بازنشستگی نیز خواهد بود.
  4. دریافت وام در بیمه عمر ایران مان وجود دارد. این مبلغ تا 90 درصد مبلغ سرمایه گذاری می‌باشد. در واقع بیمه گذار امکان دریافت وام تا سقف 90 درصد مبالغ پرداختی خود را خواهد داشت.
  5. یکی دیگر از موارد امکان بازخرید بیمه عمر ایران مان می‌باشد.

با توجه به توضیحات داده شده بیمه عمر ایران مان یک نوع بیمه برای سرمایه گذاری در زمان حیات و یا پس از فوت افراد خواهد بود. از این جهت تاکید شرکت بیمه ایران بر سرمایه گذاری در این نوع از بیمه بیشتر است.

بیمه عمر ایران مان میتواند مزایای دیگری را نیز داشته باشد. که در بخش های بعدی به آن اشاره خواهیم کرد. بیمه عمر به صورت کلی پشتوانه ای برای افراد محسوب می‌شود.

بیمه بدنه ایران

بیمه عمر ایران مان

  • پرهام میرزایی