نمایندگی بیمه ایران تهران

مقالات و توضیحات در مورد خدمات بیمه ایران

نمایندگی بیمه ایران تهران

مقالات و توضیحات در مورد خدمات بیمه ایران

مقالات بیمه ایران شامل خدمات و معرفی رشته های بیمه ای
معرفی نمایندگان بیمه ایران در تهران
معرفی و پاسخ به سوالات بیمه ای

۸ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آگهی فروش ملک

 

آگهی فروش ملک

خلاصه متن:

مهم ترین بخش برای به فروش رساندن ملک آگهی فروش ملک است. یعنی پله و گام اولی که شما برای ارائه آن به دیگران برمی دارید تا در یک مسیر درست قدم بگذارید. کسانی در این زمینه موفق تر هستند که از چم و خم..

چگونه آگهی فروش ملک جذاب بنویسیم؟

 

مهم ترین بخش برای به فروش رساندن ملک آگهی فروش ملک است. یعنی پله اول و گام اولی که شما برای ارائه آن به دیگران برمی دارید تا در یک مسیر درست قدم بگذارید. کسانی در این زمینه موفق تر هستند که از چم و خم این موضوع با خبر باشند و آگهی خود را هوشمندانه برای معاوضه یا فروش عادی درج کنند.

درج عنوان جذاب برای آگهی فروش ملک

عنوان مهم ترین بخشی است که فارغ از معامله تهاتر یا فروش ملک عادی به واسطه پول نظر مشتری را به سمت خود جلب می کند. حتما نقاط قوت و کلیدی ملک خود را برای فروش در عنوان آگهی فروش ملک درج کنید. سعی کنید روایت واقعی داشته باشید تا اینکه مخاطب را گول بزنید. در این صورت می توانید مطمئن باشید که به نتیجه درست دست پیدا خواهید کرد. از زیاده گویی پرهیز کنید و عنوانی بنویسید که کوتاه باشد اما سریع در ذهن ثبت شود.

آگهی فروش ملک 

آگهی فروش ملک

حرفه ای رفتار کنید.

برای نوشتن و درج آگهی فروش ملک در دو روش تهاتر و غیر تهاتری باید از کلمات و کلید واژه های حرفه ای استفاده کنید تا بتوانید مشتری را جذب خود کنید و از طرفی مهم ترین ویژگی ها و دلایل را برای فروش را ذکر کنید. بسته به مخاطبی که در نظر دارید تا ملک را به وی بفروشید می توانید او را به خرید ترغیب کرده و برای سرمایه گذاری های بلند مدت برنامه های خود را مطرح کنید.

تمامی جوانب را در نظر بگیرید.

قرار دادن تصویر از ملک، ذکر فرصت های آتی که خریدار با معامله این ملک بدست می آورد، در نظر گرفتن ارزش ملک، ویژگی های کلیدی پنهان و غیره همگی به درج یک آگهی فروش ملک خوب منجر می شوند. مبهم سخن نگویید و سعی کنید قبل از درج آگهی دقیقا از هدف فروش خود مطلع باشید تا خریدار نیز دچار سردرگمی نشود.

لینک های مفید:

تهاتر خودرو سبک

تهاتر خودرو سنگین

تهاتر خودرو کلاسیک

تهاتر ماشین الات

تهاتر ماشین الات کشاورزی

تهاتر ماشین الات صنعتی

تهاتر ماشین الات راه سازی

تهاتر ماشین الات ساختمانی

مشارکت در ساخت

سرمایه گذاری و وام

پذیرنده سرمایه

سرمایه گذار

خرید فروش املاک

خرید و فروش مسکونی

 

  • پرهام میرزایی
  • ۰
  • ۰

آگهی فروش آپارتمان

 

آگهی فروش آپارتمان

خلاصه متن:

آیا تا به حال به آگهی فروش آپارتمان تهاتری و غیر تهاتری توجه نموده اید؟ ما در این مطلب قصد داریم تا یک بررسی کلی از این دو نوع آگهی به دست آوریم تا شما بتوانید برای فروش بهتر خود به شیوه مناسب و دلخواه تان عمل..

مقایسه آگهی فروش آپارتمان تهاتری و معمولی

آیا تا به حال به آگهی فروش آپارتمان تهاتری و غیر تهاتری توجه نموده اید؟ ما در این مطلب قصد داریم تا یک بررسی کلی از این دو نوع آگهی به دست آوریم تا شما بتوانید برای فروش بهتر خود به شیوه مناسب و دلخواه تان عمل کنید. اکثر آگهی فروش آپارتمان ها در روش تهاتری معاوضه ملک با ملک، یا ملک با کالا با ارزش مانند خودرو یا کالای ساختمانی را تشکیل می دهد در صورتی که روش فروش عادی آپارتمان تنها بر ویژگی های مهم مانند متراژ و قیمت تأکید دارد.

آگهی فروش آپارتمان 

آگهی فروش آپارتمان

مقایسه و بررسی آگهی فروش آپارتمان در روش تهاتر

در زمان درج آگهی با روش تهاتر و معاوضه شما باید روی ویژگی های خاصی تمرکز کنید تا اطلاعات جزئی برای خریدار معین شود. نوع معاوضه در این نوع آگهی ها باید درج شود. سپس می توانید هدف خود را از این معامله تعیین کنید. بسیاری در نظر دارند تا آپارتمان مورد نظر را در منطقه خاصی معاوضه کنند  و این در حالیست که برخی دیگر هدف معاوضه آپارتمان را با مناطق دیگر در نظر می گیرند. جزئیات یاد شده در این دست آگهی ها به نوع آپارتمان، ویژگی ها و ارزش آن با توجه به منطقه و درج اهداف فروشنده بستگی دارد. اگر در آگهی فروش آپارتمان تهاتری از بیان ویژگی های پنهان ملک که در نگاه اول قابل بررسی نیستند سخنی به میان آورید شانس فروش خود را دوبرابر کرده اید.

مقایسه و بررسی آگهی فروش آپارتمان در روش معمولی

در آگهی فروش آپارتمان عادی تنها ویژگی های اصلی و بارز باید درج شود. شما به عنوان فروشنده مبلغی به عنوان خرید در نظر میگیرید و پارامتر های خاص آپارتمان مورد نظر را برای فروش بهتر درج می کنید. تنها وجه تمایز روش معمولی با تهاتری در این است که در روش تهاتری دست خریدار برای معاوضه باز تر بوده و می تواند با روش های مختلف در جهت خرید آپارتمان مورد نظر اقدام کند در صورتی که خرید ملک به روش عادی تنها به واسطه پول امکان پذیر است.

لینک های مفید:

آگهی املاک یزد

تهاتر املاک

تهاتر املاک مسکونی

تهاتر املاک تجاری

تهاتر املاک اداری

تهاتر املاک کشاورزی

تهاتر املاک صنعتی

تهاتر زمین

تهاتر باغ

تهاتر ویلا

تهاتر کالا

تهاتر خدمات

تهاتر خدمات حقوقی

 

  • پرهام میرزایی
  • ۰
  • ۰

تهاتر مواد غذایی

 

تهاتر مواد غذایی

خلاصه متن:

تهاتر مواد غذایی هم مانند تهاتر املاک و کالاهای دیگر باعث پس انداز پول می شود، یا نیاز به مبادله پول برای تهیه آن را از بین می برد. تهاتر مواد غذایی به شما این امکان را می‌دهد که طرفین معامله خود را بهتر پیدا کنید و برای..

راه های مفید و موثر برای تهاتر مواد غذایی

تهاتر مواد غذایی هم مانند تهاتر املاک و کالاهای دیگر باعث پس انداز پول می شود، یا نیاز به مبادله پول برای تهیه آن را از بین می برد. تهاتر مواد غذایی به شما این امکان را می‌دهد که طرفین معامله خود را بهتر بیابید و برای معاملات آینده با آنها قرارداد های بلند مدت تنظیم کنید. در اینجا برخی از روش‌های تهاتر مواد غذایی آورده شده است که برای آشنایی بهتر با این روش مناسب خواهد بود.

تهاتر مواد غذایی 

تهاتر مواد غذایی

برای پروژه تهاتر غذا به دنبال یک خریدار یا فروشنده جدید باشید.

پست کردن یک آگهی آنلاین برای خدمات بازاریابی در زمینه تهاتر مواد غذایی شما را سریعتر به نتیجه دلخواه تان نزدیک می کند. معامله پایاپای برای موارد متعددی مثل تولید، گوشت و غذاهای آماده و غیره می توانند با کمک تهاتر به شیوه آنلاین سریعتر به نتیجه برسند. سعی کنید خدماتی را ارائه دهید که مردم به آن نیاز دارند. در نتیجه برای تهاتر مواد غذایی نتیجه مطلوب را در اسرع وقت دریافت خواهید کرد.

چگونه برای تهاتر مواد غذایی مخاطب جذب می کنید؟

گزینه های زیادی در بخش مبادله پایاپای وجود دارد که همواره نادیده گرفته می شوند. چرا؟ چون هدفمندی و شیوه بازاریابی درستی را خرج نمی کنند. بسیاری از آگهی دهندگان در زمینه تهاتر مواد غذایی با بکارگیری خلاقیت و توجه به پرسونای مخاطب اقدام به درج و فروش در این زمینه می کنند؛ بنابراین موفق می شوند. اگر شما در مورد معامله پایاپای کار می‌کنید و تاکنون مورد مثبتی از خریدار دلخواه خود پیدا نکرده اید روش های جدید را بکار بگیرید و از روش بازاریابی کنونی خود دست بکشید.

 تهاتر مواد غذایی

تهاتر

مبادلات خود را سازماندهی کنید.

برای تهاتر مواد غذایی از گزینه های کوچک به سراغ گزینه های انبوه بروید. همیشه پروژه ها و مبادلات کوچکتر خریداران بیشتری را جذب خود می کنند. تا زمانی که تجربه کافی در این زمینه را به دست نیاورده اید اقدام به تهاتر مواد غذایی در پروژه های بزرگ نکنید تا موفقیت بیشتری را نصیب خود گردانید.

لینک های مفید:

آگهی املاک قزوین

آگهی املاک قم

آگهی املاک کردستان

آگهی املاک کرمان

آگهی املاک کرمانشاه

آگهی املاک کهگیلویه و بویراحمد

آگهی املاک گلستان

آگهی املاک گیلان

آگهی املاک لرستان

آگهی املاک مازندران

آگهی املاک مرکزی

آگهی املاک هرمزگان

آگهی املاک همدان

  • پرهام میرزایی
  • ۰
  • ۰

تهاتر کالا با ملک

 

تهاتر کالا با ملک

خلاصه متن:

در روند انجام تهاتر بسیاری از کالا ها و املاک بدون در نظر گرفتن محدودیت های کلیدی قابل انجام هستند. این محدودیت ها به ویژگی های هرکدام بر می گردد که باعث می شود فروشندگان آنها را با قیمت کمتر با بیشتر در بازار معاوضه کنند..

تهاتر کالا با ملک؛ معامله ای دو سر سود.

در روند انجام تهاتر بسیاری از کالا ها و املاک بدون در نظر گرفتن محدودیت های کلیدی قابل انجام هستند. این محدودیت ها به ویژگی های هرکدام بر می گردد که باعث می شود فروشندگان آنها را با قیمت کمتر با بیشتر در بازار معاوضه کنند. تهاتر کالا با ملک می تواند یکی از این شیوه ها باشد که فروشنده در نظر میگیرد که تنها این معاوضه بین خود و شخص دیگر یا شرکت و یا گروه دیگر را انجام دهد. مزیت اصلی انجام تهاتر به عدم وجود محدودیت های قراردادی آن است.

 تهاتر کالا با ملک

تهاتر

تهاتر کالا با ملک چیست و چگونه انجام می شود؟

تهاتر کالا با ملک طیف وسیعی از کالا ها را در بر می گیرد. از کالاهای با ارزش مانند ماشین و مصالح گرفته تا خرید مثلا خشکبار و دیگر اقلام خوراکی که بعدا می تواند در یک تهاتر یا روند فروش عادی مورد استفاده قرار بگیرد. انجام تهاتر کالا با ملک  به هدف فروشنده در وهله اول و سپس به ارزش کالا وابسته است با اینکه خیلی از افرادی که به این معامله روی می آورند قصد ندارند تا عملا پول به دست آورند.

 تهاتر کالا با ملک

تهاتر کالا با ملک

تهاتر کالا با ملک محدودیتی دارد؟

تهاتر کالا با ملک را می توان برای املاک و مستغلات وسیعی مانند باغ و خانه یا زمین خام و یا خانه قدیمی و موارد مشابه استفاده کرد. به عنوان مثال شخصی که یک زمین خام زراعی را از شخصی دیگر به واسطه تهاتر می خرد می تواند با دریافت محصولات کشاورزی هم ارزش با قیمت ملک یک قرارداد بنویسد. کسب سود نهایی در این زمینه به نظر و هدف طرفین وابسته است و نمی توانیم بگوییم چون n مقدار پول در این معامله جا به جا شده است یکی از طرفین سود هنگفتی به دست آورده است! از این رو این نوع معامله را پایاپای و دو سر سود می دانند.

لینک های مفید:

تهاتر ماشین الات راه سازی

تهاتر ماشین الات ساختمانی

مشارکت در ساخت

سرمایه گذاری و وام

پذیرنده سرمایه

سرمایه گذار

خرید فروش املاک

خرید و فروش مسکونی

خرید و فروش اداری

 

 

  • پرهام میرزایی
  • ۰
  • ۰

 

تهاتر ملک با مصالح ساختمانی

خلاصه متن:

تهاتر ملک با مصالح ساختمانی یکی از رایج ترین روش های انجام معاوضه است که در پروژه های مختلف صورت می گیرد و پیمانکار در مقابل دریافت مصالح یا ملک مورد نظر بدون دریافت هیچ نوع پول به انجام معاوضه راضی خواهد شد..

تهاتر ملک با مصالح ساختمانی چیست و چگونه انجام می شود؟

تهاتر ملک با مصالح ساختمانی یکی از رایج ترین روش های انجام معاوضه است که در پروژه های مختلف صورت می گیرد و پیمانکار در مقابل دریافت مصالح یا ملک مورد نظر بدون دریافت هیچ نوع پول به انجام معاوضه راضی خواهد شد. بسیاری از پروژه های ساختمانی امروزی با این روش فروخته و یا واگذاری می شوند و بسیاری از کارشناسان مفید و موثر بودن آن را حتمی می دانند.

تهاتر ملک با مصالح ساختمانی 

تهاتر ملک با مصالح ساختمانی

چرایی همه گیر شدن تهاتر ملک با مصالح ساختمانی

با اینکه این روش تهاتر ملک با مصالح ساختمانی روشی بسیار مناسب  و پر منفعت است اما در تمامی موارد قابل اجرا نیست. اکثرا کسانی از تهاتر ملک با مصالح ساختمانی استفاده می کنند که می خواهند روی پروژه های بلند مدت سرمایه گذاری کنند و عملاً در پروژه های بعدی از پول دریافت شده برای خرید مصالح استفاده نکنند. اما این چه مزیتی به دنبال دارد؟

در این روش که تهاتر ملک با کالای ساختمانی انجام می شود خریدار و فروشنده درگیر نوسانات بازار نمی شوند. همانطور که بهتر می دانید قیمت ملک و کالای ساختمانی در حال افزایش است و این در حالیست که تهاتر ملک با مصالح ساختمانی به این موضوع وابسته نیست. این معاوضه در شرایطی برابر انجام می شود و به طرفین این امکان را می دهد تا به روز ترین هزینه ها را در نظر گرفته و عملاً با بالا رفتن قیمت ملک یا کالا برای پرداخت از جیب هزینه ننمایند.

تهاتر ملک با مصالح ساختمانی 

تهاتر

تهاتر ملک با مصالح ساختمانی به صورت قراردادی

در تهاتر ملک با مصالح ساختمانی طرفی که مصالح ساختمانی را عرضه می کند شرایط خود را ذکر خواهد کرد و از سویی دیگر فروشنده ملک نیز می تواند شرایطی را برای عقد قرارداد ذکر کند. این مسئله به طرفین معامله بستگی دارد و عملاً قانونی ثابت و پایدار (به غیر از آنچه در قرارداد ذکر می شود)، وجود نخواهد داشت. مثلا فلان کالای ساختمانی تا چند درصد برای طرف مقابل تعیین می شود و آیا تامین تمامی مصالح امکان پذیر است یا خیر.

لینک های مفید:

خرید و فروش تجاری

خرید و فروش زمین

خدمات املاک

تهاتر ملک شهرستان

معاوضه املاک مشهد

معاوضه ملک در تهران

معاوضه ملک در کرج

معاوضه آپارتمان با ویلا

معاوضه آپارتمان در مشهد

معاوضه آپارتمان با مغازه

 

  • پرهام میرزایی
  • ۰
  • ۰

تهاتر املاک و کالا

 

تهاتر املاک و کالا

خلاصه متن:

به طور کلی ما برخی معافیت‌های مالیاتی عالی و موارد مشابه دیگر را در هنگام فروش ملک و کالا پیدا خواهیم کرد. مثلا موقع تهاتر املاک و کالا مالیات نمی پردازیم؛ به جای آن، زمانی که دارایی مورد نظرمان را مبادله می کنیم..

معافیت مالیاتی در انجام تهاتر املاک و کالا

به طور کلی ما برخی معافیت‌های مالیاتی عالی و موارد مشابه دیگر را در هنگام فروش ملک و کالا پیدا خواهیم کرد. مثلا موقع تهاتر املاک و کالا مالیات نمی پردازیم؛ به جای آن، زمانی که دارایی مورد نظرمان را مبادله می کنیم، یک کالا یا ملک دیگر به دست می آوریم و عملاً پول بیشتری از جیب مان خرج نخواهد شد. این می‌تواند سود قابل‌توجهی برای ما باشد؛ برای مثال، شاید فرد در زمان خرید نقدی یک کالا و یا ملک در یک بازه مالیاتی بالاتر قرار داشته باشد و عملاً مجبور به پرداخت هزینه ای باشد که نفعی به حال او ندارد. این منافع بسته به هدف فرد از تهاتر املاک و کالا متغیر خواهد بود؛ یعنی اینکه آیا ما یک دلال املاک و یا سرمایه‌گذار هستیم، یا فردی که می‌خواهد مقداری خصوصی اش را بفروشد، یا اینکه می خواهد سرمایه گذاری بلند مدت انجام دهد؟ همه این عوامل در کنار هم تهاتر املاک و کالا را به روشی محبوب تبدیل کرده اند.

تهاتر املاک و کالا 

تهاتر

تهاتر املاک و کالا به کمک یک کارشناس

تهاتر املاک و کالا بسیار پیچیده هستند. آن‌ها جزییات فنی بیشتری نسبت به یک فروش ساده دارند. بنابراین افراد به یاری یک فروشنده املاک و مستغلات نیاز دارند که در این زمینه تبحر داشته باشد. (برخی از فروشندگان به دلیل آن جزییات اضافی نمی‌خواهند مبادلات تهاتر املاک و کالا سروکار داشته باشند، اما برخی دیگر از انجام این کار خوشحال می شوند) با توجه به اینکه بسیاری از دلالان املاک و کالا در تبادل تخصص دارند و می توانند تهاتر املاک و کالا شما را با بهترین شرایط صورت دهند به شما کمک می کنند تا از نتیجه نهایی سود بیشتری نصیبتان شود.

 تهاتر املاک و کالا

تهاتر املاک و کالا

تهاتر املاک و کالا بدون مالیات یعنی چه؟

ما می‌توانیم برای جنبه‌های مختلف تهاتر املاک و کالا سوددهی بیشتری بیابیم. مثلا اینکه پیش‌پرداخت در این حالت کاهش می یابد. تقریبا هر چیزی که با ارزش باشد می‌تواند به عنوان پیش‌پرداخت مورد استفاده قرار گیرد. به جای کمیسیون، دلال ممکن است کالاها یا خدمات طرف مقابل را بپذیرد. این دست موارد به قابل توجیه بودن و مفید بودن تهاتر در دنیای امروز ما، دامن می زنند.

لینک های مفید:

معاوضه باغ ویلا با آپارتمان

معاوضه ملک تجاری با مسکونی

معاوضه ملک با مغازه

معاوضه اپارتمان با کلنگی

معاوضه زمین با آپارتمان

معاوضه ملک با مغازه در تهران

معاوضه مغازه با آپارتمان

معاوضه باغ با آپارتمان

معاوضه اپارتمان تهران با ویلا شمال

معاوضه ویلا شمال با مغازه

 

  • پرهام میرزایی
  • ۰
  • ۰

تهاتر ملک با کالا

 

تهاتر ملک با کالا

خلاصه متن:

تهاتر ملک با کالا شایع ترین و پرطرفدار ترین روش تهاتر است که به طرفین اجازه می دهد بسته به نیاز و هدف خود از عرضه ملک و کالا به توافقی دو جانبه برسند. در این حالت با تعیین ارزش ملک و کالایی که مورد معاوضه..

تهاتر ملک با کالای ساختمانی و غیر ساختمانی چیست؟

تهاتر ملک با کالا شایع ترین و پرطرفدار ترین روش تهاتر است که به طرفین اجازه می دهد بسته به نیاز و هدف خود از عرضه ملک و کالا به توافقی دو جانبه برسند. در این حالت با تعیین ارزش ملک و کالایی که مورد معاوضه قرار می گیرند حقیقت تهاتر قراردادی به صورت روشن و آشکار در آمده تا دینی به گردن طرفین از بابت پرداخت هزینه لازم برای ملک و کالای مورد نظر نباشد.

تهاتر ملک با کالا 

تهاتر ملک با کالا

تهاتر ملک با کالا های مختلف چگونه انجام می شود؟

یک سایت تهاتر را تصور کنید. در این سایت تهاتر ملک با کالا، ملک با ملک و برعکس انجام می شود. این کالا هر چیزی می تواند باشد، از کالای ساختمانی گرفته تا یک ماشین یا یک کالای غیر ساختمانی. این فروشنده است که تصمیم می گیرد تهاتر را با کالای مورد نظر انجام دهد یا خیر. اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم، طرفین این معامله هر دو فروشنده و هر دو خریدار خواهند بود.

تهاتر ملک با کالا 

تهاتر

تهاتر ملک با کالای ساختمانی، ماشین و غیر ساختمانی

نگاهی به آگهی های تهاتر کالا بیندازید. در برخی از آنها صرفا تهاتر ملک با ملک و گاهی هم تهاتر ملک با کالا و کالا با کالا انجام می شود. عمده کسانی که تهاتر ملک با کالا را انجام می دهند (به خصوص کالای ساختمانی) انبوه سازانی هستند که برای پروژه های بعدی خود به دنبال مصالح و کالای ساختمانی هستند. کسانی که تهاتر ملک با کالا غیر ساختمانی مانند ماشین را انجام می دهند عمدتا فروشندگان معمولی هستند که قصدی برای کسب سود بلند مدت در این رابطه را ندارند و تنها می خواهند ملک مورد نظر یا کالای خودشان را به فروش برسانند تا عملا آن کالا بی استفاده و فروش نرفته باقی نماند. در این حالت طرفین فروشنده / خریدار ملزم به پرداخت عوارض و یا مالیات هم نخواهند بود.

لینک های مفید:

معاوضه زمین با آپارتمان

معاوضه ملک با مغازه در تهران

معاوضه مغازه با آپارتمان

معاوضه باغ با آپارتمان

معاوضه اپارتمان تهران با ویلا شمال

معاوضه ویلا شمال با مغازه

 

  • پرهام میرزایی
  • ۰
  • ۰

سایت تهاتر ملک

 

سایت تهاتر ملک

خلاصه متن:

عناوین مختلفی را می توان پیدا کرد تا به عنوان فروش ملک در سایت تهاتر ملک از آنها استفاده نمود. یکی از نگرانی های اکثر فروشندگان و خریداران ملک این است که نقدینگی کافی ندارند؛ نمی توانند خریدار بهتری برای ملک خود بیابند..

مقایسه سایت تهاتر ملک با سایت فروش ملک عادی

عناوین مختلفی را می توان پیدا کرد تا به عنوان فروش ملک در سایت تهاتر ملک از آنها استفاده نمود. یکی از نگرانی های اکثر فروشندگان و خریداران ملک این است که نقدینگی کافی ندارند؛ نمی توانند خریدار بهتری برای ملک خود بیابند یا به دنبال فروش بهتر و به دست آوردن سود بیشتر هستند. سایت تهاتر ملک این دست مشکلات را حل کرده است. در سایت تهاتر ملک پیدا کردن زمین، باغ، ویلا، خانه و غیره چندان سخت نیست و مهمتر آنکه با وجود کم بودن نقدینگی اما باز هم با تعویض ملک یا کالا می توان گزینه مورد نظر را خریداری کرد.

سایت تهاتر ملک 

تهاتر

امتیازات استفاده از سایت تهاتر ملک نسبت به خرید معمولی

اگر یک سایت تهاتر ملک را با یک سایت فروش ملک معمولی مقایسه کنید به نتایج جالبی دست پیدا خواهید کرد. در بسیاری از سایت های معمولی برای فروش ملک عملا قیمت یا به صورت تمام شده یا به صورت توافقی عنوان می شود که تنها راه خرید آنها ارائه پول نقد در مدت زمان مشخصی است. شاید شخصی قصد خرید یک ملک را داشته باشد اما عملا پول کافی و لازم را برای خرید ملک مورد نظر نداشته باشد. این موضوع حتی در املاکی که برای فروش با عنوان توافقی آگهی می شوند عملا دشوار است. فروشنده نمی تواند با رقم پایینتر از حد ممکن کنار آمده و خریدار نیز توان پرداخت بیش از حد ندارد؛ در نتیجه عملا معامله ای انجام نمی گیرد. این در حالیست که در سایت تهاتر ملک معامله نه تنها بدون ریسک انجام می شود بلکه امیدی به خرید ملک مورد نظر برای فروشنده وجود خواهد داشت.

سایت تهاتر ملک 

تهاتر ملک با ملک

آیا امکان معاوضه ملک با هر کالا با ارزش وجود دارد؟

در هنگام ثبت آگهی برای فروش ملک تمامی فروشندگان بسته به نیاز و هدف فروش خود می توانند تهاتر ملک با ملک یا تهاتر ملک با کالا را انجام دهند و این عدم وجود محدودیت مزیت دیگری برای فروش ملک در سایت تهاتر ملک به حساب می آید.

 

لینک عای مفید:

معاوضه آپارتمان با ویلا

معاوضه آپارتمان در مشهد

معاوضه آپارتمان با مغازه

معاوضه باغ ویلا با آپارتمان

معاوضه ملک تجاری با مسکونی

معاوضه ملک با مغازه

معاوضه اپارتمان با کلنگی

 

 

  • پرهام میرزایی