نمایندگی بیمه ایران تهران

مقالات و توضیحات در مورد خدمات بیمه ایران

نمایندگی بیمه ایران تهران

مقالات و توضیحات در مورد خدمات بیمه ایران

مقالات بیمه ایران شامل خدمات و معرفی رشته های بیمه ای
معرفی نمایندگان بیمه ایران در تهران
معرفی و پاسخ به سوالات بیمه ای

۱۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آگهی آپارتمان

آگهی آپارتمان

آگهی آپارتمان هایی که به منظور اجاره، رهن و یا فروش در دسترس مشتری قرار می گیرند، راهکاری ساده و سریع برای دستیابی مشتری به مسکن مورد نیاز و دستیابی مالک به مستاجر یا خریدار است. بسیاری از افراد در شهرهای بزرگ از طریق همین آگهی های آپارتمانی مسکن مورد نظر خود را می یابند. 

آگهی آپارتمان؛ راه حلی سریع برای یافتن مسکن

در کشور هنوز افراد بسیار زیادی هستند که به دلیل نداشتن سرمایه کافی، در آپارتمان های اجاره ای سکونت می نمایند. البته لازم به ذکر است که حتی خرید آپارتمان در شهرهای بزرگ نیز هزینه بسیار بالایی برای آنها در بر داشته و از این رو کمتر کسی اقدام به خرید ملک می نماید. اما برای اجاره ملک آگهی آپارتمان هایی که توسط مالکان یا مشاوران املاک در دسترس مردم قرار می گیرند، بدون شک بهترین روش است. 

زیرا از طریق مشاهده آگهی آپارتمان افراد در زمان کوتاه تری اقدام به تهیه محلی برای سکونت خود می نمایند. مخصوصا در ایام خاصی از سال که معمولا پیش از آغاز سال تحصیلی فرزندان است، شلوغ ترین زمان برای درخواست آپارتمان های اجاره ای از سوی مردم اجاره نشین به شمار می رود.

آگهی آپارتمان

چگونه از طریق آگهی آپارتمان می توان اقدام به یافتن مسکن نمود؟

برخی با این سوال درگیر هستند که آیا می توان از طریق آگهی هایی که در وب سایت های مختلف منتشر می شوند، اقدام به تهیه مسکنی برای زندگی نمود؟ باید بگوییم بله. این روش ساده ترین و بی واسطه ترین روش دسترسی به ملک مورد نظر مشتری است. 

در تمامی آگهی های درج شده در وب سایت ها، شما شاهد جزئیات آپارتمان هستید. این جزئیات برای همه کاربران آگهی آپارتمان به نمایش گذاشته می شود. پس از بررسی دقیق جزئیات، می توانید هر آپارتمانی را که مناسب شما است انتخاب نمایید. 

این که آپارتمان در کدام منطقه واقع شده است، و یا در نزدیکی آن مدرسه ای برای سهولت تردد فرزندان شما وجود دارد و ... همگی جزو نکاتی هستند که باید پس از مطالعه متن آگهی آپارتمان به بررسی آنها بپردازید. زیرا با وجود کم اهمیت بودن، اما بسیار جزئیات مهمی به شمار می روند. 

یک آگهی مناسب، در اصل بخش زیادی از اطلاعات را در اختیار مشتری قرار می دهد. اما بررسی مجدد آن نیز خالی از لطف نخواهد بود.   

 

مطالب دیگر در این باره

تهاتر ملک با ماشین

تهاتر بدهی شهرداری

 

 

  • پرهام میرزایی
  • ۰
  • ۰

 

 

آگهی اجاره آپارتمان

با رشد شهر ها فرهنگ آپارتمان نشینی نیز گسترش یافته اگر شما جزو آن دسته از افرادهستید که قصد دارید نسبت به آگهی اجاره آپارتمان اقدام کنید باید بدانید که فاکتورهایی وجود دارد که در حین ثبت آگهی اجاره آپارتمان باید رعایت کنید.

 

در هنگام ثبت آگهی اجاره آپارتمان چه مواردی را رعایت کنیم

 

با رشد شهر ها فرهنگ آپارتمان نشینی نیز گسترش یافته اگر شما جزو آن دسته از افرادهستید که قصد دارید نسبت به آگهی اجاره آپارتمان اقدام کنید باید بدانید که فاکتورهایی وجود دارد که در حین ثبت آگهی اجاره آپارتمان باید رعایت کنید.

 

آگهی اجاره آپارتمان

نحوه ثبت آگهی اجاره آپارتمان

ابتدا به یک سایت مشاور املاک یا وب سایت های تخصصی املاک مراجعه کنید و برای ثبت آگهی اجاره آپارتمان اقدام نمایید. در ابتدا باید قید کنید که ساختمان چند طبقه است و در هر طبقه چند واحد است. پس از آن نحوه قرار گرفتن درب های واحدها را در هر طبقه مشخص کنید. بیشتر افراد تمایل دارند که هر واحد در یک طبقه باشد.

راه پله ها در ثبت آگهی اجاره آپارتمان نقش مهمی دارند با توصیف دقیق راهرو ها خیال افراد را از بابت اسباب کشی و رفت و آمد راحت می کنید. در صورت وجود آسانسور حتما در آگهی قید کنید. یکی دیگر از مواردی که برای متقاضیان اجاره آپارتمان بسیار مهم است سیستم گرمایش و سرمایش آپارتمان است.

از دیگر موارد که در هنگام ثبت آگهی اجاره آپارتمان نباید فراموش کنید وجود امکانات مختلف از قبیل پارکینگ و سیستم های تهویه مطبوع و ضد صوت است.در صورت آفتاب گیر بودن ملک آن را ذکر کنید توضیح بدهید آپارتمان چند خوابه و با چه متراژی است. قبل از اینکه قیمتی برای پول پیش میزانی تعیین کنید با یککارشناس در این زمینه مشورت کنید تا از دادن قیمت های غیر واقعی خودداری کنید.

علاوه بر تهیه تصاویر از نمای داخلی آپارتمان می توانید تصاویری از نمای بیرونی پارکینگ و غیره را ضمیمه ی آگهی کنید. می توانید توضیح مختصری در رابطه با محله و ساختمان مورد نظرتان برای اطلاعات کاربران ذکر کنید. شماره تماس و امکان بازدید از ملک را فراموش نکنید.

 

دیگر مفالات مفید:

تهاتر ملک با ماشین

تهاتر زمین با ماشین

 

  • پرهام میرزایی
  • ۰
  • ۰

آگهی اجاره آپارتمان

افراد زیادی هستند که همیشه با این دغدغه همراه اند که موعد اتمام قرارداد اجاره آنها سر رسیده است. این دسته از افراد دیگر با پیشرفت تکنولوژی نگرانی زیادی ندارند. می توانند با مراجعه به آگهی اجاره آپارتمان که در وب سایت های معتبر منتشر می شود، ملک مورد نظر خود را بیابند و اجاره کنند.

آگهی اجاره آپارتمان؛ ساده ترین روش دسترسی به مسکن

اجاره مسکن همیشه از مهمترین دغدغه های مردم بوده است. مردمی که در شهرهای بزرگ زندگی می کنند ممکن است به دلایل مختلفی مجبور به ترک منزل قبلی و اجاره خانه جدید باشند، از این رو همیشه در استرس یافتن آپارتمان مناسب هستند. اما بازدید از آگهی اجاره آپارتمان که توسط بنگاه های مشاور املاک در محله های مختلف، این دغدغه را در مردم کاهش خواهد داد.

امروزه دیگر هیچ مشاور املاک پیشرفته ای در دنیا وجود ندارد که از تکنولوژی برخوردار نباشد. بسیاری از مشاوران املاک با ساخت وب سایت دسترسی مشتری را به آگهی اجاره آپارتمان آسان نموده اند. دیگر مردم دغدغه ای برای یافتن آپارتمان در مناطق مختلف ندارند. 

آگهی اجاره آپارتمان

آگهی اجاره آپارتمان

بازدید از آگهی اجاره آپارتمان با ساده ترین روش در منزل

پیشرفت تکنولوژی با تمام معایبی که دارد، مزایای بسیار زیادی را نیز با خود به همراه آورده است. دیگر مدت هاست مردم برای خرید و یا یافتن هر چه نیاز دارند، ساعت ها درگیر ترافیک شهر های بزرگ نمی شوند. حتی برای مسافرت نیز دیگر دغدغه اجاره ملک یا مسکن ندارند. 

به راحتی در منزل می توانند تنها با چند دقیقه صرف وقت، اپارتمان مورد نظر خود را در منطقه مورد علاقه شان بیابند. بسته به سرمایه ای که دارند، به مشاور املاک تعیین شده در وب سایت مراجعه نموده و اقدام به اجاره ملک نمایند. آگهی اجاره آپارتمان که از طریق وب سایت های معتبر در معرض دید مردم قرار می گیرد، استرس یافتن مسکن مناسب را کاهش داده است. 

برخی از افراد با مراجعه به آگهی اجاره آپارتمان ابتدا نمای ظاهری آن را می پسندند، سپس با مراجعه به محل آپارتمان، به بازدید از ملک پرداخته و در صورت تایید آن را انتخاب می کنند. دیگر نیازی نیست ساعت ها وقت صرف یافتن آپارتمان نمایند. دسترسی به هر اقدامی از طریق اینترنت آسان شده است. 

 

مطالب مفید دیگر:

تهاتر ملک با ماشین

تهاتر آهن با ملک

 

  • پرهام میرزایی
  • ۰
  • ۰

آگهی املاک تهران

آگهی املاک تهران

شهرهای بزرگ همیشه برای فروش و تبلیغ املاک خود با مشکلاتی رو به رو هستند. اما با پیشرفت تکنولوژی، روش های تبلیغاتی و آگهی املاک تهران آسان شده است. می توان به راحتی از طریق موتور جستجوگر گوگل، به تمامی اطلاعات لازم در مورد املاک دست یافت. تنها با چند دقیقه جستجو، به هر آنچه بخواهید خواهید رسید.  

آگهی املاک تهران از طریق موتور جستجوی گوگل

تهران یکی از کلان شهرهایی می باشد که مردم در سراسر ایران علاقه مند به زندگی در آن هستند. پایتخت نشینی منجر شده است تا بسیاری از افراد برای اجاره، رهن یا حتی خرید ملک، به سراغ آگهی املاک تهران روند. اما از چه طریق؟ ایا روشی وجود دارد که بدون دردسر و به سرعت مشتری را با املاکی در تهران آشنا کند؟ 

بدون شک در عصر تکنولوژی که ما زندگی می کنیم روش های مختلفی برای انتشار آگهی املاک تهران وجود دارد. اما بهترین روش استفاده از تبلیغات گوگل می باشد. به راحتی می توان از طریق جستجو در گوگل، به سایت های معتبر مشاوران املاک دست یافت. پس از آن در زمانی کوتاه به ملک مورد نظر خود دست یافت. 

 

مزایای استفاده از گوگل برای تبلیغات آگهی املاک تهران

حتما برای خود شما هم پیش آمده است که هر زمان به دنبال اطلاعاتی هستید، اولین مکانی که به آن مراجعه می کنید موتور جستجوگر گوگل است. مشاوران املاک معتبر با پرداخت مبلغی پول به گوگل، این امکان را برای مشتری ها فراهم می نمایند تا به راحتی به هر نوع آگهی املاک تهران دسترسی یابند. 

آگهی املاک تهران

کافیست کلمه کلیدی نزدیک به آنچه مد نظر مشتری است در این موتور جستجو وجود داشته باشد. پس از آن تنها با یک جستجوی ساده مشتری می تواند به اطلاعاتی که می خواهد دست یابد. این روش تبلیغات را می توانیم از جمله موثرترین روش های تبلیغ آگهی املاک تهران به شمار آوریم. 

زیرا امروزه بسیاری از مردم در دنیا با استفاده آسان از اینترنت به تمام نیاز های خود دست می یابند. از سوی دیگر مشاوران املاک معتبر و نام آشنای زیادی هستند که برای خود وب سایت های املاک تهیه نموده اند. تنها کافیست آدرس این وب سایت را از طریق خود مشاوران املاک به دست آورید، دیگر نیازی به جستجوی کلی در گوگل نیز نخواهید داشت. با مراجعه به آدرس بنگاه، به تمام موارد آگهی املاک تهران دست خواهید یافت. 

 

از همین نویسنده :

تهاتر ملک با میلگرد

تهاتر ملک تجاری با خودرو

تهاتر زمین با ماشین

 

  • پرهام میرزایی
  • ۰
  • ۰

 

 

اپلیکیشن ایجاد آگهی ملک و مسکن

با پیشرفت دنیایی دیجیتال افراد می توانند در زمینه های مختلف به راحتی فعالیت کنند، یکی از پی آمدهای فناوری امروز در زمینه مسکن، اپلیکیشن ایجاد آگهی ملک و مسکن است که به افراد کمک می کند که برای فروش ملک خود اقدام لازم را نمایند. یکی از مزایایی استفاده اپلیکیشن ایجاد آگهی ملک و مسکن این است که به افراد این فرصت را می دهد که شانس تماس بیشتری از جانب مشتریان داشته باشند.

 

 

اپلیکیشن ایجاد آگهی ملک و مسکن چیست

 

اپلیکیشن

با پیشرفت دنیایی دیجیتال افراد می توانند در زمینه های مختلف به راحتی فعالیت کنند، یکی از پی آمدهای فناوری امروز در زمینه مسکن، اپلیکیشن ایجاد آگهی ملک و مسکن است که به افراد کمک می کند که برای فروش ملک خود اقدام لازم را نمایند. یکی از مزایایی استفاده اپلیکیشن ایجاد آگهی ملک و مسکن این است که به افراد این فرصت را می دهد که شانس تماس بیشتری از جانب مشتریان داشته باشند.

اپلیکیشن ایجاد آگهی ملک و مسکن

بررسی اپلیکیشن ایجاد آگهی ملک و مسکن

اپلیکیشن ایجاد آگهی ملک و مسکن یک راه حل مناسب برای افرادی است که قصد فروش یا اجاره ی ملک تجاری، مسکونی، اداری خود را دارند. این اپلیکیشن به صاحبان املاک این اجازه را می دهد که به شکل رایگان و بدون هیچ واسطه ای آگهی خود را به ثبت رسانده و به این طریق هزاران کاربر که به دنبال ملکی با مشخصات ملک شما هستند دسترسی داشته باشند.

اپلیکیشن ایجاد آگهی ملک و مسکن تنها برای این نیست که به دنبال خرید ملک یا مسکن هستند بلکه افرادی که قصد فروش ملک یا مسکن خود را دارند می توانند به سادگی مکان مورد نظر را خریداری یا اجاره کنند.

اپلیکیشن ایجاد آگهی ملک و مسکن به افراد این اجازه را می دهد تا ملک مورد نظر خود را بر اساس متراژ و بودجه ای که در اختیار دارند جستجو کنند.

افراد می توانند با استفاده از این نوع اپلیکیشن ها جزئیات ملک را که شامل آدرس، اطلاعات تماس مالک و غیره ثبت کرده تا کاربران بتوانند در صورت انتخاب با مالک تماس بگیرند. یکی از مهم ترین ویژگی های این نوع اپلیکیشن ها این است که دارای محیطی جذاب و کاربر پسند بوده همچنین مجهز به رابط کاربری هوشمندانه هستند و دیگر اینکه از مهم ترین شاخصه های این نوع اپلیکیشن ها این است که ثبت آگهی را به شکل رایگان انجام می دهند.

لینک های مفید :

خرید و فروش املاک

خرید و فروش زمین

خدمات املاک

 

 

  • پرهام میرزایی
  • ۰
  • ۰

معاوضه ملک

معاوضه ملک و یا تهاتر ملک یکی از روشها برای فروش املاک بزرگ مانند کارخانه و املاک صنعتی است. همچنین تهاتر میتواند یک روند درآمد زایی در معاملات را برای هر دو طرف معامله به ارمغان آورد. شیوه های مختلفی در معاوضه ملک و یا تهاتر ملک وجود دارد که به برخی آز آنها اشاره میکنیم.

لیست انواع معاوضه ملک

  1. معاوضه ملک با ملک
  2. معاوضه با کالا
  3. معاوضه با خدمات

 

 

معاوضه ملک با ملک

  • برای گزینه اول بیشتر املاک با کاربری های مختلف برای معاوضه ارائه میشود. به عنوان مثال معاوضه یک کارخانه بزرک با چندین آپارتمان، این معامله برای هر دو طرف معامله مناسب است. یک سوی معامله ملک خود را خرد کرده و برای فروش آن امکان موفقیت بیشتری دارد و طرف دوم املاک کوچک خود را به یک واحد درامدزا تبدیل کرده است.

معاوضه با کالا

  • تهاتر یا معاوضه با کالا نیز بسیار چشمگیر و مورد توجه است. در این معاملات یک یا چند نوع کالا با ملک معاوضه میگردد. از آنجا که کالا به صورت کلی و جزئی در بازار مورد معامله است و نقد کردن این موارد بسیار آسان تر از املاک است این بخش نیز مورد توجه می باشد.

معاوضه با خدمات

  • معاوضه ملک با خدمات بیشتر در عرصه ساخت و ساز ملک مورد توجه است. پیمانکاران برای دستمزدهای سنگین و وصول این دستمزدها تمایل به این نوع از معاوضه را دارند.

معاوضه ملک

معاوضه ملک در وب سایت ها

برخی از وب سایت ها در بستر اینترنت امکان ثبت املاک جهت معاوضه را به کاربران خود میدهند. یکی از قویترین سایت ها که به صورت تخصصی در بخش تهاتر و معاوضه فعال است. وب سایت "مرکز تهاتر ایران" است. این سایت را به راحتی با سرچ در اینترنت پیدا خواهید کرد. و همچنین اپلیکیشن این مجموعه را برای اندروید و ای او اس در استورهای داخلی میتوانید بیابید.

 

تهاتر چیست

تهاتر به مفهوم معاوضه است این کلمه در بخش ساختمانی و میان فعالان ساخت و ساز بسیار مععمول است. تهاتر در میان فعالان بازار ساختمان به مفهوم معاوضه پایاپای دو ملک یا کالا یا موارد دیگر است.

دلایل رشد تهاتر و معاوضه در ایران

  1. کمبود نقدینگی در بازار
  2. پیچیدگی فروش ملک
  3. وضعیت اقتصادی سخت
  4. تورم بالای اقتصادی
  • تهاتر در سالهای اخیر در بازار ایران و میان فعالان اقتصادی بسیار معمول شده و مورد استقبال قرار گرفته و رکود اقتصادی و کمبود نقدینگی نیز بر افزایش این تقاضاها بیشتر تاثیر گذاشته است.

 

 


لینک های مفید دیگر :

معاوضه املاک تهران

معاوضه ملک با ملک

معاوضه زمین

معاوضه آپارتمان

معاوضه املاک

  • پرهام میرزایی
  • ۰
  • ۰

معاوضه املاک

رکود در بازار ملک و مسکن باعث شده تمایل افراد برای معاوضه املاک افزایش یابد. این نوع از معاوضه در بخش ساختمانی به تهاتر معروف است. در واقع تهاتر به یک نوع معامله پایاپای املاک گفته می شود. گسترش این مبادله امکان تهاتر املاک با کالا و خدمات را نیز شامل میشود.

دلایل معاوضه املاک بجای فروش املاک

شاید این سوال برای شما بوجود بیاید که چرا بجای معامله و فروش ملک باید از تهاتر استفاده کرد؟ قطعا معامله پایاپای در شرایط اقتصادی مناسب مفهمومی ندارد و نیازی به آن نیست امادر شرایط اقتصادی فعلی که افت شدید خرید و فروش در بازار مسکن وجود دارد تهاتر یک راهکار است برای خروج از این رکود اقتصادی

دلایل تهاتر در رکود بازار

  1. عدم وجود نقدینگی در بازار که خرید نقدی را با دشواری همراه کرده است.
  2. تورم لحظه ای بالا که تبدیل املاک به پول نقد را با ریسک همراه کرده است.
  3. زمانبر بودن فروش و خرید ملک
  4. ریسک بالا در خرید و فروش ملک در شرایط تورمی بالا

اینها همه دلایلی هستند که انگیزه مالکین برای تهاتر املاک را بالا میبرند.

معاوضه املاک

سود اقتصادی تهاتر

معاوضه املاک گرچه به نظر یک فرایند دشوار نسبت به فروش نقدی املاک است اما معاوضه میتواند یک معامله پر سود هم باشد. اگر شرایط معامله مناسب باشد و تهاتر در چهارچوب درستی انجام شود. معاملات تهاتری میتواند بسیار پر سود تر از فروش نقدی باشد.

مرجع فروش یا تهاتر

با توجه به گسترش اینترنت یکی از بهترین مسیر ها برای تهاتر سایت های اینترنتی تخصصی در این زمینه میباشد. قویترین سایت در زمینه فعالیت تهاتری در ایران وب سایت "مرکز تهاتر ایران" است.

این سایت امکان درج آگهی تهاتر را برای کاربران خود فراهم کرده است. حتی به صورت رایگان نیز میتوان در این سایت ثبت آگهی در زمینه تهاتر داشت. کاربران تخصصی در این سایت امکان تهاتر املاک را برای کاربران افزایش داده اند. مشاغل مرتبط و حضور انبوه سازان و هولدینگ های تجاری احتمال نتیجه گیری را چندین برابر خواهد کرد.

اپلیکیشن تهاتر

مرکز تهاتر ایران علاوه بر وب سایت دارای اپلیکیشن نیز میباشد با سرچ ساده در گوگل  مرکز تهاتر ایران را خواهید یافت و همچنین اپلیکیشن این مرکز را در بازار یا مایکت میتوانید پیدا کنید.

اپلیکیشن ای او اس تهاتر

ورژن آی او اس مرکز تهاتر ایران را نیز میتوانید از استور سیب اپ که خدمات برای گوشیهای اپل ارائه میدهد جستجو و نصب کنید.

 


لینک های مفید دیگر :

معاوضه املاک تهران

معاوضه ملک با ملک

معاوضه زمین

معاوضه آپارتمان

معاوضه ملک

 

  • پرهام میرزایی
  • ۰
  • ۰

اگر قصد معاوضه آپارتمان را دارید با ما همراه باشید و به نکات ذکر شده توجه نمایید. دانستن بعضی از موارد برای ابن موضوع اهمیت دارد و کمک میکند تا معامله ای مناسب تر را رقم بزنید.

فروش آپارتمان یا معاوضه آپارتمان

  1. به طور قطع میتوان گفت زمان معاملات پایاپای دیگر به پایان رسیده و این نوع معاملات مربوط به سالهای گذشته است اما در شرایط دشوار اقتصادی و تورم افزایشی با شیب تند خریداران و فروشندگان را به سمت معاملات پایاپای سوق داده است.
  2. خطر فروش آپارتمان و دریافت پول نقد و تحت تاثیر تورم های ناگهانی قرار گرفتن بسیاری از فروشندگان را از فروش آپارتمان منصرف میکند. تهاتر و معاوضه آپارتمان یک راه حل برای این موضوع است.

تهاتر آپارتمان با ملک

  • گزینه اول برای تهاتر یا معاضه، انواع ملک مسکونی ، تجاری ، اداری و یا صنعتی است. برای این نوع از تهاتر علاوه بر سرعت در انجام کار میتوان به سود دهی مناسبی نیز رسید. چرا که بسیاری از املاک که فروش نقدی سخت تری دارند. تمایل به فروش و تهاتر حتی زیر قیمت واقعی را خواهند داشت و این موضوع شرایط را برای یک مهامله پر سود آماده می کند.

معاوضه آپارتمان با خودرو

  • اگر آپارتمان ارزان قیمتی داشته باشید معاوضه آپارتمان با خودرو میتواند یکی از گزینه های مناسب برای معاملات باشد. با توجه به تبدیل راحت خودرو به پول نقد این نوع از تهاتر در بازار ملک بسیار پر طرفدار است.

معاوضه آپارتمان با کالا

  • معاوضه با این مشخصات نیز میتواند برای بسیاری از افراد دارای انگیزه باشد. چرا که مواد غذایی همواره مورد نیاز روزمره مردم بود و این موضوع منجر میشود تا تبدیل این کالا به پول نقد بسیار آسان و حتی با سود دهی همراه باشد.

چگونه آپارتمان را تهاتر کنیم

  • مرکز تهاتر ایران یکی از بزرگترین مراکز اینترنتی تهاتر در ایران است. مناسبترین راه برای تهاتر از هر نوع که باشد مراجعه به این سایت است.
  • در این سایت میتوانید آپارتمان خود را به صورت مستقل در معرض دید هزاران کاربر قرار دهید و یا حتی به کارشناسان این مرکز مراجعه و مععاوضه را در مسیر سریعتری پیگیری کنید.
مرکز تهاتر ایران

برای ورود به مرکز تهاتر ایران سرچ کوتاهی در گوگل انجام دهید. و به راحتی وارد وب سایت این مرکز شوید.

معاوضه آپارتمان

 

  • کلمات کلیدی
  • معاوضه آپارتمان
  • معاوضه ملک
  • معاوضه املاک
  • تهاتر املاک
  • تهاتر کالا
  • تهاتر زمین
  • تهاتر باغ
  • تهاتر زمین کشاورزی

لینک های مفید دیگر :

معاوضه املاک تهران

معاوضه ملک با ملک

معاوضه زمین

معاوضه املاک

معاوضه ملک

 

  • پرهام میرزایی
  • ۰
  • ۰

معاوضه زمین

معاوضه زمین در مناطق شمالی کشور با استقبال زیادی همراه شده است. شاید این استقبال بیشتر برای ویلا سازی و ساخت و ساز در مناطق شمال کشور باشد. هر آنچه که هست معاوضه تهاتری در این مورد بسیار افزایش یافته است.

انواع معاوضه زمین

معاوضه زمین میتواند در بخشهای مختلفی انجام شود. و قرارداد معاوضه میتواند شرایط خاصی داشته باشد که در زیر توضیح داده شده است.

  • معاوضه زمین در شمال
  • معاوضه آپارتمان با زمین
  • معاوضه با کالا
  • معاوضه با املاک صنعتی
  • معاوضه با آپارتمان

قرارداد معاوضه به چه معناست؟

حتماً در کتاب‌های تاریخی دوران مدرسه خود در رابطه با انواع مبادله‌های  انسان‌هایی که در گذشته زندگی می‌کردند، خوانده‌اید. یکی از این مبادلات، مبادله کالا با کالا بود. در این مبادله فردی که کالایی را بیشتر از نیاز خود در اختیار داشت، با کالای دیگر مبادله می‌کرد. در قبال خدمات مختلف نیز این معامله انجام می‌شد و فرد در ازای ارائه خدمتی به فرد دیگر کالا یا خدماتی از آن فرد دریافت می‌کرد.  قرارداد معاوضه در واقع همان مبادله کالا با کالا، کالا و خدمات و یا مبادله خدمات با خدمات است.
قرارداد معاوضه در ماده ۴۶۴ قانون مدنی توضیح داده شده است.

 

قرارداد معاوضه عقدی است که در آن عوضین، مالی را در مقابل و در عوض مال دیگر اخذ می‌کنند.

در ادامه مثالی برای روشن‌تر شدن قرارداد معاوضه برای شما می‌آوریم: اگر فردی میوه‌های باغ خود را با برنج فردی دیگر مبادله کند، در واقع این دو نفر میوه‌های باغ و برنج را با یکدیگر معاوضه کرده‌اند. همچنین اگر فردی ملک خود را با ملک دیگر مبادله کند، در واقع عوضین ملک‌های خود را معاوضه کرده‌اند.

 

برای معاوضه زمین از مشاورین حقوقی یا مشاورین املاک با تجربه استفاده کنید.


لینک های مفید دیگر :

معاوضه املاک تهران

معاوضه ملک با ملک

معاوضه آپارتمان

معاوضه املاک

معاوضه ملک

 

  • پرهام میرزایی
  • ۰
  • ۰

معاوضه ملک با ملک راه حلی برای خرید یا فروش ملک با سود دهی بالاتر است. شاید در ظاهر امر معاوضه به این شکل سختی های خود را به همراه خواهد داشت اما در واقعیت میتوان با این نوع از مععاوضه به سود دهی بیشتری دست پیدا کرد.

تهاتر ملک

تهاتر به معنای معاوضه است و این اصطلاحی رایج در میان فعالان بازار ساختمان است. تهاتر انواع گوناگونی دارد که یکی از انواع آن تهاتر ملک با ملک است. در زیر بزخی از انواع تهاتر را مشاهده میکنید.

  • تهاتر ملک با کالا
  • تهاتر ملک با زمین
  • تهاتر ملک با خدمات
  • تهاتر ملک با خودرو
  • تهاتر املاک با املاک
  • و...

معاوضه ملک با ملک

دلایل تهاتر و معاوضه بجای فروش نقدی

دلایل زیادی برای معاوضه ملک با ملک وجود دارد که خریداران و فروشندگان ترجیح میدهند بجای فروش نقدی از معاوضه استفاده کنند. البته باید به این نکته هم توجه داشت تهاتر و معامله پایاپای در اقتصادهای پر نوسان که تورم بالایی دارند مفهوم پیدا میکند و در این نوع از بازار ها مانند بازار ایران تهاتر جایگاه ویژه ای دارد.

  • عدم وجود نقدینگی در بازار و اقتصاد
  • رفع خطر تورم و کم شدن ارزش پول نقد
  • سوداوری بیشتر تهاتر نسبت به معاملات نقدی
  • تخمین آسانتر و قیمت گذاری آسان تر در تهاتر
  • و ...

معاملات سودآور تهاتری

معاملات تهاتر میتوانند در شرایط سخت اقتصادی امنیت بیشتری را به خریدار و فروشنده بدهند. همچنین معاملات تهاتری میتوانند سود اوری بیشتری برای هر دو طرف معامله داشته باشد.

با توجه به تورم بالا در ایران و تورمهای ناگهانی معاملات تهاتری خطر کم ارزش شدن پول نقد را به حداقل میرساند.

در معاملات تهاتری و معاوضه اگر توجه به نیازهای دوطرف معامله کنندگان باشد میتواند سود آوذی را برای هر دو طرف به ارمغان بیاورد.

تهاتر و قوانین

در معاملات تهاتری پیچیدگی قرارداد و قانونی بیشتر از خرید و فروش ملک است. پیشنهاد میشود در صورتی که تمایل به تهاتر دارید حتما برای قراردادها از مشاوران حقوقی و افراد با تجربه در زمینه قرارداد های ساختمانی استفاده کنید.


لینک های مفید دیگر :

معاوضه املاک تهران

معاوضه زمین

معاوضه آپارتمان

معاوضه املاک

معاوضه ملک

 

  • پرهام میرزایی