نمایندگی بیمه ایران تهران

مقالات و توضیحات در مورد خدمات بیمه ایران

نمایندگی بیمه ایران تهران

مقالات و توضیحات در مورد خدمات بیمه ایران

مقالات بیمه ایران شامل خدمات و معرفی رشته های بیمه ای
معرفی نمایندگان بیمه ایران در تهران
معرفی و پاسخ به سوالات بیمه ای

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت سفارش نان

با توجه به تعداد بالای فروشگاه های اینترنتی که روز به روز هم بر تعداد آنها افزوده میشود. عجیب نیست که شاهد فروشگاه هایی باشیم که به صورت آنلاین به توضیع نان میپردازند.

سایت فروش نان به صورت آنلاین میتواند تحت قالب سایت یا اپلیکیشن اقدام به فعالیت کند. در صورتی که سیاست مناسبی در بین این سایت ها باشد میتواند به وب سایتهای پول ساز نیز تبدیل شود.

در این بخش به فرآیند سایت یا اپلیکیشن سفارش نان میپردازیم

 سایت سفارش نان میتواند با یک پایگاه تولید فعالیت کند. اما بسیاری از فعالیت ها این قابلیت را ندارند. فزض کنید سایت سفارش غذا، این سایت نمیتواند غذای یک رستوران را از شرق تهران دریافت و به عرب تهران ببرد چرا که حداقل یک ساعت راه میان این دو نقطه وجود دارد. همچنین هزینه ارسال  این غذا بسیار بالا رفته و دیگر صرفه اقتصادی نخواهد داشت. اما در مورد نان این مشکل وجود ندارد. نان بسته بندی تا حتی تا چند روز نیز امکان ارسال دارد و این موضوع باعث میشود فقط یک تو لید کننده برای تولید و توضیع نان به یک استان کافی باشد.

 

توجیه اقتصادی طراحی سایت سفارش نان

 با توجه به تعداد بسیار بالای استفاده از نان در ایران و با توجه به اینکه قوت اصلی مردم ایران نان است میتوان حدث زد که طراحی سایت سفارش نان میتواند شروع یک بیزینس بسیار پر پول باشد.

 

نیاز نان بسته بندی در ایران

با سر زدن به اولین سوپر مارکت در محله متوجه این موضوع خواهیم شد که بسته هدی نان از نانوایی ها به سوپر مارکت ها انتقال و در آنجا به فروش میرسند  گاهی این قیمت بالاتر از قیمت نانوایی است اما متصاضیان بیشتری دارد.

این گرایش افراد برای خرید نان بسته بندی در فروشگاه نشان از تغییر ذائقه افراد در خرید می باشد. تمایل به خرید نان در بسته بندی میتواند دلایل دیگری میز داشته باشد به عنوان کثال کمبود وقت افراد است که ترجیح میدهند تمامی نیازهای خود را در یک فروشگاه تامین کنند

طراحی سایت سفارش نان

خرید اپلیکیشن آماده

خرید سایت

خرید اپلیکیشن

اپلیکیشن آماده

  • ۹۹/۱۲/۲۳
  • پرهام میرزایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی