نمایندگی بیمه ایران تهران

مقالات و توضیحات در مورد خدمات بیمه ایران

نمایندگی بیمه ایران تهران

مقالات و توضیحات در مورد خدمات بیمه ایران

مقالات بیمه ایران شامل خدمات و معرفی رشته های بیمه ای
معرفی نمایندگان بیمه ایران در تهران
معرفی و پاسخ به سوالات بیمه ای

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت سازمانی

سایت سازمانی در مفهوم میتواند شامل بسیاری اس سایت ها شود اما در ایران این اصطلاح بیشتر برای سایت های دولتی به کار میرود. در واقع منظور از سایت سازمانی سایتی یک شرکت دولتی ، نیمه دولتی و یا سازمان وابسته به دولت است. در این سایت ها معمولا مواردی وجود دارد که مشترک است و طراحان این نوع از سایت ها از نوع خاصی از گرافیک استفاده میکنند.

اگر تعدادی از سایت های دولتی یا سازمانی در ایران را در کنار هم قرار دهیم خواهیم دید بسیاری از موارد در آنها مشترک هستند. شکل ظاهری، فونت ها، نوع دسته بندی اخبار و حتی نوع جمله بندی محتوایی...

در این متن میخواهیم برخی از مواردی که در طراحی سایت سازمانی باید وجود داشته باشد را ذکر کنیم تا در صورت نیاز به طراحی سایت سازمانی به این موارد توجه شود.

1.گرافیک ساده و رسمی به طوری که موارد اضافی در گرافیک حذف شود.

2.قرار دادن دو سایدبار در راست و چب وب سایت.

3.قراردادن لینک های مفید که در آنها بسیاری از وب سایت های دولتی و مرجع معرفی میشوند.

4.اسلایدر آخرین اخبار وب سایت در بین دو سایدبار سایت.

5.قراردادن نام مقدس الله در بالای صفحه

6.قراردادن دسترسی های وب سایت در سایدبارها

7.استفاده از فونت های رسمی و خانا

8.و ...

امنیت در طراحی سایت سازمانی

سایت های سازمانی در مواردی که فقط نمایش اخبار را دارند پیچیدگی در طراحی نخواهند داشت، اما به دلیل آنکه این سایت ها به عنوان مرجع اطلاع رسانی هستند، باید امنیت بالایی داشته باشند. هک شدن این سایت ها و قرارگیری محتوای اشتباه میتواند بسیاری از مراجعه کنندگان را دچار سردرگمی کند. از اینرو طراحی سایت سازمانی حتی در پایینترین سطح ها هم نیاز به امنیت بالا و بررسی دائمی امنیتی دارند.

سایت های سازمانی که نیاز به تراکنش دارند باید علاوه بر پروتکل های امنیتی از کد گذاری های امنیتی نیز بهره ببرند.

برای افزایش امنیت در سایتهایی مانند بانک ها میتوان از سیستم دیتابیس داخلی استفاده کرد.

این سیستم از  سرورهای معمولی استفاده نمیکند، بلکه بخشی از محتوا را در سرور اختصاصی و دیتا بیس سایت را در سرور داحلی بارگزاری میکند. ارتباط بین دیتابیس و وب سایت با فایروال حفاظت میشود. همچنین در سیستم های پیچیده تر ارتباط بین پردازنده سرور که سایت روی آن بارگزاری شده به صورت غیر مستقیم با دیتا بیس هرتباط برقرار میکند.

در واقع یک سیستم واسط اطلاعات دیتابیس را که در سرور داخلی وجود دارد را با سایت که در سرور اختصاصی وجود دارد را برقرار میکند. این شیوه باعث میشود امکان دسترسی به اطلاعات دیتابیس حتی در مواقع هک وب سایت وجود نداشته باشد.

همچنین به دلیل دو پل ارتباطی و دو فایروال مجزا و همچنین ارسال اطلاعات کد گذاری شده عملا امکان هک این وب سای ها از میان برداشته میشود.

طراحی سایت سازمانی

خرید سایت آماده

سایت آماده

طراحی سایت

ساخت اپلیکیشن

 

  • ۹۹/۱۲/۲۳
  • پرهام میرزایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی