نمایندگی بیمه ایران تهران

مقالات و توضیحات در مورد خدمات بیمه ایران

نمایندگی بیمه ایران تهران

مقالات و توضیحات در مورد خدمات بیمه ایران

مقالات بیمه ایران شامل خدمات و معرفی رشته های بیمه ای
معرفی نمایندگان بیمه ایران در تهران
معرفی و پاسخ به سوالات بیمه ای

  • ۰
  • ۰

تغییرات قانون جدید بیمه ثالث چیست؟

قانون بیمه شخص ثالث جدید از 29 خرداد 1396 به مرحله اجرا در آمد و رعایت مفاد آن برای تمامی شرکت های بیمه اجباری است. این قوانین جدید تغییراتی را در رابطه با تخفیفات، پرداخت خسارت، دیه، رانندگان مقصر و ... اعمال نمود. شرکت بیمه ایران نیز مانند سایر شرکت های بیمه از این قوانین تبعیت نموده و در نتیجه این شرکت بیمه برای بیمه ثالث ایران از تاریخ ذکر شده بر اساس این قوانین عمل می نماید.

* تخفیفات بیمه ثالث ایران همانند گذشته پابرجاست و حتی این تخفیفات امکان انتقال به خودروی جدید بیمه گزار یا اعضای خانواده وی (در صورتی که خودرو از نظر تعداد سیلندر از همان نوع باشد) را دارد.

* با اجرایی شدن قوانین جدید بیمه ثالث دیگر نیازی به دریافت الحاقیه افزایش مبلغ دیه برای بیمه ثالث ایران نیست و این امر به صورت خودکار با افزایش میزان دیه انجام می شود.

* رانندگان با سابقه رانندگی پرخطر و دارای نمره منفی بالا دارای ریسک تصادف بیشتری هستند در نتیجه این رانندگان باید حق بیمه بیشتری پرداخت نمایند.

* از بهترین آیتم های این قوانین جدید برخورد قاطع با متقلبین است. کسانی که به وسیله صحنه سازی و تقلب اقدام به دریافت خسارت از بیمه ثالث ایران نمایند به حبس تعزیزی و پرداخت دو برابر مبلغ خسارت دریافتی به عنوان جریمه محکوم می شوند.

* بر اساس این قوانین در صورت بروز حادثه، مقصر زندانی نمی شود.

* برای کاهش تخلفات رانندگی در صورت تخلف از قوانین راهنمایی و رانندگی راننده مقصر باید مبلغی از خسارت را پرداخت نماید. شرکت بیمه کلیه خسارت را به زیان دیده پرداخت نموده و سپس مبلغی را از راننده متخلف دریافت می نماید.

* در صورت تکمیل مدارک و صدور رای دادگاه، شرکت بیمه خسارت حوادث جرحی و فوتی را حداکثر پس از 2 هفته باید پرداخت نماید. در غیر این صورت باید روزانه معادل نیم هزارم مبلغ خسارت را جریمه دیرکرد پرداخت کنند.

* دیه زن و مرد در قوانین جدید پرداخت خسارت بیمه ثالث ایران همچنان برابر اعلام شده است.

* برای راننده مقصر نیز پوشش بیمه ای حوادث راننده در بیمه ثالث ایران در نظر گرفته شده است که در صورت بروز خسارت جرحی می تواند از این پوشش بهره ببرد.

* برای خسارت های کوچک با مبلغ کم تر شش میلیون و سیصد هزار تومان در صورتی که طرفین حادثه دارای بیمه نامه معتبر باشند نیازی به کروکی و گزارش پلیس نمی باشد.

* در صورت بروز خسارت بر اثر مشکلات راه، نقص وسیله نقلیه، عدم وجود علائم راهنمایی و رانندگی لازم و ... شرکت بیمه می تواند پس از پرداخت خسارت اقدام به دریافت بخشی از آن از ارگان مربوطه نماید.

شرکت بیمه ایران از طریق نمایندگی بیمه ایران تهران و سایر شهرها علاوه بر بیمه ثالث ایران اقدام به ارائه انواع بیمه نامه از جمله بیمه بدنه ایران، بیمه مسئولیت ایران، بیمه آتش سوزی ایران و ... نموده است. در شهر تهران نمایندگی بیمه ایران شمال تهران، نمایندگی بیمه ایران تهران جنوب، نمایندگی بیمه ایران در مرکز تهران، نمایندگی بیمه ایران تهران غرب و نمایندگی بیمه ایران در شرق تهران تمامی مناطق را پوشش داده اند و خدمات مشاوره، استعلام و صدور بیمه نامه های ذکر شده را ارائه می دهند.


  • ۹۷/۱۰/۱۸
  • پرهام میرزایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی